صدور 743 مجوز وگواهی ساخت و ساز در سه ماه نخست امسال در کیش

    کد خبر :56914

در طول سه ماه نخست سال 96 در مجموع تعداد 743 مجوز و گواهی در معاونت معماری و شهر سازی شرکت عمران، آب و خدمات کیش صادر شده است.

به گزارش بازتاب به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در سه ماه نخست سال 96 در مجموع تعداد 743 مجوز در زمینه های پروانه ساخت، گواهی پایان کار، تمدید پایان کار در معاونت معماری و شهر سازی شرکت عمران، آب و خدمات کیش صادر شده است.

بنابر این گزارش، تعداد 17 گواهی پایان کار برای انواع کاربری به مساحت 59 هزار و 933 متر مربع، تعداد 25 مجوز ساخت برای 144 هزار و 746 متر مربع و تعداد 701 گواهی تمدید پایان کار برای 3 میلیون و 127 هزار و 752 متر مربع از این معاونت صادر شده است که بیشتر این مجوزها به کاربری مسکونی اختصاص دارد.

این تعداد گواهی و پروانه ساختمانی کاربری های مسکونی، تجاری، اداری، آموزشی، ورزشی، فرهنگی و سایر کاربری ها جهت فعالیت های صنعتی، گردشگری، هتل، رستوران و کارگاه و انبار را شامل می شود.

برگزاری منظم جلسات شورای شهرسازی و معماری به صورت ماهیانه، اصلاح ضوابط مربوط به کاربری های زیر زمین به منظور حفظ محیط زیست و منابع طبیعی، پیاده سازی نرم افزار بومی مربوط به خدمات مهندسان ناظر و برنامه ریزی در جهت سهمیه ناظران، بررسی کلیه پیشنهادهای تغییر و اصلاح طرح های اجرایی توسط سرمایه گذاران، تهیه طرح های راهبردی و موضعی برای ساماندهی مشاغل مزاحم در سطح جزیره زیبای کیش نیز از دیگر وظایف این حوزه می باشد.

شایان ذکر است، اقدامات معاونت معماری و شهرسازی شرکت عمران، آب و خدمات کیش، در راستای تسریع در روند ارائه خدمات مناسب و مطلوب به سرمایه گذاران و ساکنان جزیره زیبای کیش انجام می شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید