جدیدترین اخبار
۲۶ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۳ اقتصادی کد خبر :56901

قیمت انواع محصولات سایپا در نمایندگی و بازار

مدل خودرو توضیحات قیمت نمایندگی(تومان) قیمت بازار(تومان)
آریو ۱۵۰۰ آریو ۱۵۰۰(دنده دستی) ۴۶,۶۲۸,۰۰۰ ۴۵,۰۰۰,۰۰۰
آریو ۱۶۰۰ ۵۴,۷۴۸,۰۰۰ ۵۲,۹۰۰,۰۰۰
تیبا SX ۲۴,۹۶۸,۰۰۰ ۲۵,۰۰۰,۰۰۰
تیبا SX دو گانه سوز تیبا یا خودرو ملی شرکت سایپا ، (با نام پیشین مینیاتور ) اولین محصول سایپا است که در ۲۳ آذر ۱۳۸۷ رونمایی شد . سایپا در طراحی این خودرو، تا حد زیادی از مشاوران و طراحان ایتالیایی ، آلمانی و کره ای کمک گرفت . در طراحی این خودرو ، استفاده از قطعات پراید ، ریو و تندر۹۰ مشهود است . ناظمی ، مدیر استراتژیک سایپا با تایید استفاده از مشاوران خارجی در این پروژه ، استفاده از تجربیات سایپا در تولید ریو و پراید را باعث کاهش هزینه طراحی این خودرو می داند .

این خودرو توسعه یافته پلتفرم S81 سایپا بوده ودارای موتور ۱۵۰۰cc با مصرف حدود ۵/۶ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر و استاندار آلایندگی یورو۴ می باشد. هزینه طراحی این خودرو ۱۲۰ میلیون دلار بوده است که استفاده از قطعات و طراحی های مشترک ، باعث کاهش هزینه تمام شده طراحی آن شده است . این خودرو در زمان رونمایی خودرویی برای دهکهای میانه وپایین جامعه و با قیمت زیر ۱۰ میلیون معرفی شد ولی در نهایت با افزایش قیمت از دسترس دهکهای پایین خارج شده است

۲۶,۶۱۶,۰۰۰ ۲۷,۰۰۰,۰۰۰
CS35 اتوماتیک ۶۵,۹۹۰,۰۰۰ ۶۶,۵۰۰,۰۰۰
cs35 دنده ای ۵۶,۱۱۲,۰۰۰ ۵۷,۵۰۰,۰۰۰
سایپا ۱۱۱ SE ۲۱,۱۸۶,۰۰۰ ۲۲,۰۰۰,۰۰۰
سایپا ۱۳۱ SE ۲۰,۹۵۶,۰۰۰ ۲۱,۱۰۰,۰۰۰
سایپا ۱۳۱ SE پایه گازسوز ۲۲,۲۰۰,۰۰۰ ۲۲,۶۰۰,۰۰۰
سایپا ۱۳۲ SE ۲۰,۸۵۶,۰۰۰ ۲۱,۲۰۰,۰۰۰
سایپا ۱۵۱ SE ۱۹,۳۱۴,۰۰۰ ۱۹,۰۰۰,۰۰۰
سایپا S300 مدل ۱۳۹۴ ۷۶,۶۵۰,۰۰۰ ۵۶,۰۰۰,۰۰۰
تیبا ۲ EX ۲۷,۶۰۶,۰۰۰ ۲۷,۵۰۰,۰۰۰
تیبا ۲ SX ۲۷,۶۰۶,۰۰۰ موجود نیست
ساینا EX ۲۸,۰۳۶,۰۰۰ ۲۸,۴۰۰,۰۰۰
ساینا SX ۲۶,۸۵۰,۰۰۰ موجود نیست
سراتو ۱۶۰۰ سایپا آپشنال

 

۸۱,۳۶۲,۰۰۰ موجود نیست
سراتو ۱۶۰۰ مونتاژ سایپا ۴ درب ۷۵,۹۳۸,۰۰۰ ۷۸,۰۰۰,۰۰۰
سراتو ۲۰۰۰ سایپا آپشنال ۹۹,۰۹۱,۰۰۰ ۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
سراتو ۲۰۰۰ مونتاژ سایپا ۴ درب ۹۱,۰۷۸,۰۰۰ ۹۲,۰۰۰,۰۰۰
کوییک دنده ای موجود نیست موجود نیست
کوییکذ اتوماتیک موجود نیست موجود نیست
وانت پادرا انژکتوری ۴۲,۸۷۲,۰۰۰ ۴۱,۰۰۰,۰۰۰
وانت زامیاد۲۴ بنزینی دارای  تاخوگراف و ترمز ABS ۳۲,۶۰۷,۰۰۰ ۳۳,۰۰۰,۰۰۰
وانت زامیاد۲۴ دوگانه سوز دارای تاخوگراف و ترمز ABS ۳۶,۰۹۲,۰۰۰ ۳۵,۶۰۰,۰۰۰
وانت زامیاد۲۴ دیزلی دارای کولر و ترمز ABS ۳۸,۰۶۶,۰۰۰ ۳۹,۰۰۰,۰۰۰

 

وبگردی

روی خط خبر

  • سفر بارزانی به تهران؛ بیم و امید کردها
  • روایت زیباکلام از بازی خطرناک علیه روحانی
  • اروپا چگونه برجام را حفظ می‌کند؟
  • ناجا از شهرداری تهران شکایت کرد: قرارداد میلیاردی با شهرداری سابق در زمان انتخابات غیرواقعی است
  • عماد افروغ: زنگ خطر جابجایی خادم و مخدوم در ایران به صدا در آمده!/ اعتماد میان قدرت سیاسی و مدنی، ضامن سلامت سیاسی کشور است
  • عراقچی: ایده برخی از اروپایی‌ها دادن امتیاز غیربرجامی به ترامپ برای نگه داشتن او در برجام است
  • ردیف بودجه موسسه آیت‌الله مصباح حذف نشده / ۲۶۰ میلیارد تومان بودجه نهادهای فرهنگی حذف شد که امیدوارم در صحن علنی بازگردد
  • کنسرت گروه محبوب “ماکان بند” در محلی متفاوت
  • چرا عربستان، ترکیه را خطرناکتر از ایران می‌داند؟
  • شلیک موشک بالستیک انصارالله به پادگان وابسته به مزدوران هادی در تعز
  • آقای بازیگر از فصل ۴ “شهرزاد” گفت
  • برنامه ریزی جدی برای نابرابری‌ها در روستاها و شهرهای کوچک
  • تیلاپیا مضر نیست/ به خاطر قزل‌آلا ممنوع کردیم
  • اجازه نمی‌دهیم برخی جریان‌ها هزینه آشوب را کم کنند
  • رئیس جمهور به چالش «رشیدپور» جواب می‌دهد؟
  • علی مطهری: انتشار فیلمی از جلسه خبرگان رهبری مسئله مهمی نبود/ اینکه مردم از مباحثات مجلس خبرگان آگاه شوند امر مثبتی است
  • رمزگشایی از شرط و شروط ترامپ برای «برنامه موشکی ایران» /کارشناس مسائل نظامی: موشک های ایران دفاعی است نه تهاجمی
  • هر ایرانی باید تنها یک دفترچه بیمه داشته باشد
  • وقتی مادری ار روی فقر مجبور می شود فرزند خود را به دیگری واگذار کند!
  • خداحافظی «لیسانسه‌ها» از تلویزیون
  • تأکید معاون شهردار تهران بر توسعه دوچرخه سواری در پایتخت
  • توضیحات پلیس درباره خبر آتش سوزی در شهرداری
  • ۱۵ سال طراحی نیسان در اروپا
  • کارمندان و کارگران کمپانی مرسدس بنز در سال۱۸۹۷
  • همان «پنج نفری» که توانایی بر هم زدن بازار ارز را دارند، رئیس بانک مرکزی کنید!
  • صادرات زعفران ۳۳ درصد بیشتر شد
  • دلیل ممنوعیت واردات تیلاپیا حمایت از تولید داخل اعلام شد
  • حذف کاغذ از فرایند مالیاتی
  • واکنش ایران به ادعاهای عادل الجبیر
  • برنامه ترکیه برای کاهش وابستگی به واردات