آغاز طرح چهره نگاری ۲۵۰۰ نیروی تفکیک پسماند بزودی

    کد خبر :568938

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با تاکید بر ضرورت چهره نگاری و ثبت اطلاعات نیروهای خدمات شهری،از آغاز عملیات چهره نگاری نیروهای تفکیک پسماند در آینده نزدیک خبر داد.

رضا عبدلی با اشاره به ضرورت ساماندهی و چهره نگاری از نیروهای خدمات شهری شهرداری تهران گفت:: با این اقدام به طور حتم کارگران غیر مجاز شناسایی می شوند؛ در حال حاضر 15 هزار و 100 نفر از پرسنلی که درگیر نظافت و پاکسازی سطح شهر هستند عمدتاً ثبت چهره شده اند.

وی با اشاره به ثبت الکترونیکی چهره نیروهای خدمات شهری و ساماندهی مشخصات این افراد تصریح کرد: همچنین 2 هزار و 500 نفر از نیروهای تفکیک پسماند طی یک الی 2 ماه آینده ثبت چهره خواهند شد تا جداسازی لازم از زباله گردها صورت گیرد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران ادامه داد: این اقدام باعث می شود تا کلونی های غیرمجاز، کارتن خواب ها و اهالی برخی از محلات که اقدام به جمع آوری غیرقانونی زباله می کنند از نیروهای خدمات شهری درگیر در مناطق و نواحی تفکیک شوند.

به گزارش فارس، عبدلی با تاکید بر برخورد قانونی با پیمانکاران متخلف تصریح کرد: برخورد با نیروهای انسانی متخلف و غیرمجاز سطح شهر که بخش مهمی از آن ها را اتباع بیگانه به خود اختصاص داده اند بر عهده سازمان مدیریت پسماند و شهرداری تهران نیست و دستگاه های مسئول باید برای عدم ورود این افراد به شهر تهران و فعالیت در سطح شهر تهران به وظایف خود عمل کنند تا مشکلات در این زمینه مرتفع شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید