بایدن: ترامپ “قلدر” مجرمان را به آغوش می‌کشد

    کد خبر :568846

معاون سابق رئیس‌جمهوری آمریکا که نامزد ریاست جمهوری است، با تاکید بر اینکه آماده پاسخگویی به حملات رقبایش از حزب دموکرات نیست گفت، به جای آن روی اختلافاتش با دونالد ترامپ تمرکز می‌کند.

جو بایدن، معاون سابق باراک اوباما در مصاحبه با سی‌ان‌ان تاکید کرد برای تمرکز بیشتر روی دونالد ترامپ به جای دموکرات‌های هم حزبش تلاش دارد. اخیرا لفاظی سناتور کامالا هریس دموکرات علیه جو بایدن افزایش یافته است و نظرسنجی‌ها از آغاز این تنش‌ها بسیار تنگاتنگ شده است.

بایدن در مصاحبه‌ خود با اشاره به رئیس‌جمهوری آمریکا گفت: این شخص فرمانده کل اختلاف‌افکنی است. این شخص سیاست‌های نژادپرستانه دارد. او قلدری است که یک عمر است می‌شناسمش. او قلدری است که همیشه جلوی او ایستاده‌ام.

معاون سابق اوباما همچنین با اشاره به سیاست خارجی ترامپ گفت، رئیس‌جمهوری آمریکا “مجرمان” از کیم جونگ اون،‌ رهبر کره‌شمالی تا ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه را به آغوش می‌کشد. به گفته بایدن، ترامپ صرفا مشروعیت بیشتری به کیم جونگ اون اعطا می‌کند. او همچنین درباره مناقشه تجاری آمریکا با چین تاکید کرد: این ایده که مناقشه تجاری مذکور به نفع کسی در ایالات متحده است بسیار خنده‌دار است. مساله اینجاست که چین اسرار تجاری و امنیت سایبری ما را سرقت می‌کند. در حالیکه ترامپ توییت می‌کند، چین بازار ۵جی را به دست می‌گیرد.

دونالد ترامپ در پاسخ به اظهارات جو بایدن گفت: فکر نکنم اصلا قلدر باشم. اصلا دلم نمی‌خواهد کشورهای دیگر با شرکت‌های دارویی، با تمام مردمی که از کشورمان سود می‌برند، سوء استفاده کنند. ببینید جو بایدن با چین چه کرد. ما سرمایه‌مان را با چین از دست دادیم و اکنون چین برای عقد قرارداد تقلا می‌کند.

به گزارش ایسنا ،معاون سابق رئیس‌جمهوری آمریکا همچنین در گفت‌وگو با سی‌ان‌ان از سیاست‌های خودشان مقابل ایده‌هایی که بیشتر ترقی‌خواه هستند دفاع کرد. او گفت دموکرات‌های جریان اصلی در اکثر انتخابات‌ها پیروز شده‌اند. بایدن گفت: نگاه کنید چه کسی سری قبل پیروز شد. در مبارزات انتخاباتی چه کسی می‌برد؟ دموکرات‌های جریان اصلی که در مسائل اجتماعی بسیار مترقی هستند و در مسائل آموزشی و بهداشت قوی ظاهر می‌شوند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید