وزیر دادگستری: ترویج معارف قرآن آسیب‌های اجتماعی را کاهش می‌دهد

بازدید حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی وزیر دادکستری از یکی از کارخانجات تولید مواد غذایی در استان البرز وزیر دادگستری با بیان اینکه قرآن برای هدایت و صلاح و پاکی زندگی است، اظهار کرد: هرچه بتوانیم فرهنگ قرآن و معارف قرآنی و عمل به قرآن را در جامعه ترویج دهیم، به سلامت اجتماعی و کاهش رذایل اخلاقی کمک کرده‌ایم.

حجت‌الاسلام پورمحمدی وزیر دادگستری در پاسخ به این سوال که نقش قرآن در کاهش جرم و جنایت به چه میزان است، اظهار کرد: قرآن برای هدایت و صلاح و پاکی زندگی است و هرچه بتوانیم فرهنگ قرآن و معارف قرآنی و عمل به قرآن را در جامعه ترویج دهیم، به سلامت اجتماعی و سلامت اخلاقی و کاهش رذایل اخلاقی و مفاسد کمک کرده‌ایم.
به گزارش نامه نيوز، وی قرآن کریم را بهترین راه و سریع‌ترین راه و موثرترین راه در سلامت جامعه خواند و گفت: خوشحالیم فرهنگ قرآن و حفظ قرآن در جامعه ما رشد قابل توجهی داشته است.
وزیر دادگستری در پاسخ به این سوال که زندانیان تا چه میزان از معارف قرآن بهره‌مند می‌شوند، اظهار کرد: در زندان‌ها امتیازاتی گذاشته شده است که اگر فردی به حفظ و تفسیر قرآن آشنایی داشته باشد و معارف قرآن را فراگیرد در آزادی او تخفیفاتیحاصل می‌شود؛ خوشبختانه فضای خوب و موثری در زندان‌ها بوجود آمده است و علاقه‌مندان معارف قرآن بسیار زیاد شده است و الحمدلله که در زندگی و سلامت آنها نیز تاثیرگذار بوده است.
0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید