جعفرزاده: امیدوارم حرف‌های ویلموتس به گوش جهان برسد

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۸ ۱۴:۰۰
    کد خبر :568312

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی، نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد، صحبت‌های اخیر سرمربی بلژیکی تیم ملی فوتبال کشورمان به گوش مردم جهان برسد.

به گزارش بازتاب و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی درباره مصاحبه سرمربی تیم ملی پیرامون کشورمان اظهار داشت: اینکه مارک ویلموتس، سرمربی خارجی تیم ملی ایران از امنیت کشورمان صحبت می‌کند موضوع بسیار مهمی است و نشان می‌دهد که این امر اتفاقی نیست و همیشه امنیت وجود داشته است. بارها گفتیم توریست و گردشگران خارجی اگر به ایران سفر داشته باشند متوجه می‌شوند که کشورمان دارای چه جذابیت‌هایی است و امنیت دارد. ده‌ها رسانه خارجی اقدام به سیاه‌نمایی می‌کنند تا گردشگران به ایران سفر نکنند، اما صحبت‌های این سرمربی خارجی گویای همه چیز است. در واقع این اولین بار نیست که گفته شده ایران امن است. بارها اعلام شده بود، اما در رسانه‌ها مطرح نمی‌شد که خوشبختانه ویلموتس به درستی به آن اشاره کرده است.

وی ادامه داد: سفرا و نمایندگان پارلمان‌هایی که به ایران آمدند واقعاً در خیابان‌های تهران با تعجب راه می‌رفتند. آنها فکر نمی‌کردند چنین امنیتی وجود دارد. من معتقدم این امنیت را مدیون 240 هزار شهیدی هستیم که در راه هشت سال دفاع مقدس، جنگ تحمیلی و دفاع از حرم داده‌ایم. ما اگر مشکلی داریم، آن را داخل خانواده خودمان حل می‌کنیم و مصمم هستیم. با این رویه‌ای که زیر سایه رهبری عزیز، وفاق و همدلی ملی ایجاد شده است ایران اسلامی‌مان هیچ مشکلی نخواهیم داشت‌. امیدوارم این حرف سرمربی فوتبال ایران به گوش خیلی از کسانی که به ایران نیامده‌اند، برسد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: از فدراسیون فوتبال که در شرایط سخت اقتصادی همت کرده و به دنبال یک مربی خوب خارجی رفته است تا تیم ملی فوتبال بتواند به جایگاه واقعی خود برسد و فارق از آن، نمادی را از ایران ترسیم کند، تشکر و قدردانی می‌کنم. این امر نشان‌دهنده این است که رئیس و مسئولان فدراسیون فوتبال شخصیت‌هایی کشوردوست و وفادار به وطن بوده و تلاش کردند چهره واقعی به رویت میهمان خارجی برسانند. در واقع معتقدم مسئولان فدراسیون وفاداری به وطن را معنا کردند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید