لکسوس LS 500 سری اینسپریشن رونمایی شد

  • خودرو
  • پنجشنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۸ ۱۴:۲۶
    کد خبر :568258

لکسوس LS 500 مدل ۲۰۲۰ از سری اینسپریشن با رنگ منحصربه‌فرد و پیشرانه V6 تا پاییز امسال وارد بازار آمریکا خواهد شد.

لکسوس LS 500 مدل ۲۰۲۰ امکانات ظاهری و لوکس بیشتری از سری اینسپریشن (Inspiration Series) دریافت می‌کند که از پاییز امسال وارد بازار خواهد شد. مدل ۲۰۲۰ این سدان لوکس روی رینگ‌های ۲۰ اینچی سوار می‌شود.

در داخل کابین مقادیر زیادی چرم سفید روشن وجود دارد. برای جذابیت بصری برخی اجزا مانند زیرپایی، داشبورد، فرمان و بخشی از پنل درها به رنگ سیاه هستند. همچنین تریم شیشه‌ای درها و بخش مشبک جلوی اسپیکرها را تزئین می‌کند. به‌عنوان برخی تغییرات جزئی‌تر، چراغ‌های تزئینی آبی LED روی داشبورد وجود دارد و چراغ‌های روی آینه جانبی هنگامی که سرنشینان به خودرو نزدیک می‌شوند، نشان لکسوس را روی زمین روشن می‌کنند.

لکسوس LS 500 سری اینسپریشن به‌طور انحصاری با پیشرانه ۳/۵ لیتری خورجینی ۶ سیلندر توئین توربو برای خریداران موجود است که ۴۱۶ اسب‌بخار قدرت و ۵۹۹ نیوتن‌متر گشتاور دارد. سیستم عقب محرک به‌صورت استاندارد موجود است، اما سیستم تمام چرخ محرک همراه‌با دیفرانسیل تورسن به‌عنوان آپشن ارائه می‌شود. با طرح محرک عقب، این سدان می‌تواند در ۴/۶ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۹۶ کیلومتربرساعت برسد.

لکسوس، تولید نسخه اختصاصی اینسپریشن LS 500 مدل ۲۰۲۰ را به ۳۰۰ دستگاه در ایالات متحده محدود خواهد کرد. خودروساز ژاپنی قیمت این نسخه را تا زمان نزدیک به عرضه نهایی در پاییز امسال اعلام نخواهد کرد.

نسخه یادشده، آخرین مدل از سری اینسپریشن لکسوس است. در ابتدا لکسوس LC 500 در این خانواده در قالب نسخه ویژه نشان داده شد که از بدنه‌ای با رنگ زرد و تریم فیبر کربن بهره می‌برد. پس از آن لکسوس LX 570 با رنگ سیاه و طرح دورنگ کابین سیاه و سفید در ادامه راهی بازار شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید