معضل پناهندگی ورزشکاران جانباز و معلول ایران!

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۸ ۱۲:۱۹
    کد خبر :568103

دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک ایران به ماجرای پناهندگی برخی از ورزشکاران ملی پوش جانیاز و معلول در کشور‌های مقصد مسابقات واکنش نشان داد.

دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک در واکنش به پناهندگی برخی از ورزشکاران ملی پوش جانیاز و معلول در کشور‌های مقصد مسابقات مختلف گفت: بحث پناهندگی درست نیست، زیرا از هیچ کانالی به ما اعلام نکرده‌اند که آن‌ها پناهنده شده‌اند. عدم بازگشت بلاغی هم مربوط به یک سال پیش است و این موضوع به تصمیم شخصی افراد مربوط می‌شود، البته این مسئله هم مربوط به فدراسیون جانبازان و معلولین است. معتقدم وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و کمیته پارالمپیک باید یک تصمیم‌گیری جدی در خصوص انتخاب نفرات و ضمانت‌نامه‌ها اتخاذ کنند و در کنار آن هم یک کارگروهی تشکیل شود.

به گزارش تابناک ،هادی رضایی در خصوص اینکه اگر ورزشکاران معلول و جانباز موفق به کسب سهمیه پارالمپیک شوند، پاداشی برای آن‌ها در نظر گرفته خواهد شد یا خیر؟ به خبرگزاری قوه قضاییه گفت: کسی که مدال‌آور باشد برای او هزینه خواهیم کرد. حتی اگر ورزشکاری از نظر کیفی خوب عمل کند پاداش برایش در نظر خواهیم گرفت. برای مدال طلا پنج میلیون، نقره و برنز هم بین دو تا یک میلیون و دویست هزار تومان تعیین کرده‌ایم و طبق آئین‌نامه موجود به ورزشکاران حقوق خواهیم داد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید