عملیات روانی کلید طلایی حل بحران‌هاست

    کد خبر :568083

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا گفت: برای مقابله با تهدیدات امنیتی و آسیب‌های اجتماعی، تنها قوانین سخت‌گیرانه کافی نیست بلکه قدرت دیگری نیز به‌ مانند عملیات روانی مورد نیاز است.

سردار “حسن کرمی” در جمع کارکنان یگان ویژه استان خراسان شمالی، حرکت به سوی خلاقیت و نوآوری را ضرورتی در فرهنگ سازمانی دانست و گفت: با توجه به نوع و تعدد مأموریت‌های نیروی انتظامی و شرایط روز جامعه، نیاز است که فرماندهان و مدیران به طور مستمر آمادگی شنیدن اندیشه‌های بدیع و نوین کارکنان را داشته باشند و نظرات جدید و ارائه روش های نوین را تقویت کنند.

وی در ادامه آموزش نوین، توسعه خدمات مردمی، تخصص و حرفه‌ای‌گری، فرهنگ سازمانی، کار گروهی، استقبال مدیران از عوامل تغییر و تحول و نوع ارتباط مستمر کارکنان با مجموعه را از مهم‌ترین ویژگی‌های سازمان‌های پویا و خلاق دانست و بر انجام برنامه‌های آموزش محور در راهبردهای اجتماعی و مردم یاری تاکید کرد.

فرمانده یگان های ویژه ناجا عملیات روانی را از ابزارهای مهم بازدارندگی و کلید طلایی حل بحران ها دانست و عنوان کرد: برای مقابله با تهدیدات امنیتی و آسیب‌های اجتماعی، تنها قوانین سخت‌گیرانه کافی نیست بلکه قدرت دیگری نیز به‌ مانند عملیات روانی، مورد نیاز است تا با بهره‌گیری از آن بتوان به ساماندهی و مدیریت ماموریت‌ها پرداخت.

به گزارش ایسنا ،سردار کرمی با تحلیلی بر مسائل و آسیب های اجتماعی تصریح کرد: در کنار تجهیزات و امکانات، منابع انسانی توانمند یکی از مهم‌ترین و پایدارترین عوامل ارتقاء و پیشرفت یگان ویژه است و در همه الگوهای جامع تعالی سازمانی، سهم زیادی به دانش افزایی، آموزش نوین و بهسازی کارکنان اختصاص داده می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید