سهام آسیایی رشد کرد

    کد خبر :567984

سهام وال استریت پس از این که با انتشار داده‌های ضعیف اقتصادی، احتمال کاهش نرخ بهره آمریکا بالا رفت، رشد کرد و بازارهای آسیایی به رشد خود ادامه دادند.

به گزارش بازتاب به نقل از رویترز، روز پنج‌شنبه، در حالی که داده‌های بخش‌های مختلف، نشان می‌دهد اقتصاد آمریکا در حال کند شدن است، احتمال کاهش نرخ بهره فدرال‌رزرو بالا رفت و به دنبال سود شدید شاخص‌های وال‌استریت، سهام آسیایی رشد کردند.

گسترده‌ترین شاخص سهام آسیا-اقیانوسیه ام‌اس‌سی‌آی در خارج از ژاپن ۰.۳ درصد بالا آمد.

تا ساعت ۷:۱۰ به وقت تهران، نیکی ژاپن ۰.۳۲ درصد رشد کرد.

در بازار چین، شاخص کامپوزیت شانگهای معاملات امروز خود را با ۰.۲۶ درصد رشد آغاز کرده است. هانگ‌سنگ هنگ‌کنگ هم ۰.۴۴ درصد تا این لحظه رشد داشته است.

ای‌اس‌اکس استرالیا ۰.۵۷ درصد بالا آمد، اما کوسپی کره‌جنوبی با افت اندک ۰.۰۵ درصدی مواجه شد.

در بازارهای وال‌استریت که روز چهارشنبه در نیمه روز به علت تعطیلی مربوط به روز استقلال آمریکا، بسته شدند، هر سه شاخص اصلی سهام در بالاترین رکورد تاریخ خود بسته شدند. این در حالی اتفاق افتاد که انتظار سرمایه‌گذاران از فدرال‌رزرو برای کاهش نرخ بهره، افزایش یافته است.

گزارشی که از سوی ای‌دی‌ام نشان داد که شرکت‌های آمریکایی در ماه ژوئن بسیار کمتر از آن‌چه تحلیل‌گران پیش‌بینی کرده بودند به مشاغل خود افزوده‌اند. انتشار این گزارش باعث شد این نگرانی به وجود بیاید که علی‌رغم اینکه توالی رشد اقتصادی اخیر آمریکا، در ماه گذشته رکورد زد، بازار کار در حال ضعیف‌تر شدن است.

در بازار ارز، نرخ برابری دلار با ین ژاپن با تغییری جزئی به ۱۰۷.۷۲ واحد افت کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید