نسخه جدید گلکسی A30 سامسونگ با نام گلکسی A30e روانه بازار خواهد شد

    کد خبر :567908

شرکت سامسونگ نیز مانند رقبای چینی خود، تصمیم گرفته تا نسخه‌های مختلف اسمارتفون‌هایش را برای بازارهای مختلف عرضه کند. سری گلکسی A نیز تاکنون بیش از 10 مدل تلفن دارد و به‌نظر می‌رسد که روند عرضه این سری همچنان ادامه خواهد داشت.

در رابطه با این موضوع می‌توان به مدل جدید گلکسی A30 اشاره کرد که با نام (شماره مدل) SM-A307FN در وب‌سایت گیک‌بنچ رویت شده است. این نسخه از A30 موفق شد 1319 امتیاز برای بخش تک هسته‌ای و 4116 امتیاز در بخش چند هسته‌ای دریافت کند.

نسخه فعلی و پایه گلکسی A30 که هم‌اکنون در بازار ارایه شده، دارای صفحه‌نمایش 6.4 اینچی و پردازنده اگزینوس 7904 است. به‌نظر می‌رسد که باتری گلکسی A30e نسبت به برادر بزرگتر خود از ظرفیت کمتری برخوردار باشد. هم‌چنین احتمال می‌رود که کوچک شدن اندازه نمایشگر این مدل نیز بخشی از طراحی این هندست باشد.

این شرکت کره‌ای مدتی بعد از عرضه گلکسی A20 در بازار آسیا، نسخه جدید این تلفن را با ظرفیت باتری کمتر و نمایشگر کوچکتر و با نام گلکسی A20e روانه بازار اروپا کرد.

مقامات شرکت سامسونگ در ایتالیا معتقدند که اروپایی‌ها مایل به داشتن اسمارتفون‌های کوچک هستند، زیرا این تلفن‌ها راحت‌تر از هندست‌های بزرگ در دست اشخاص جا می‌گیرند. البته هنوز مشخص نیست که گلکسی A30e برای عرضه در کدام بازار انتخاب خواهد شد. در حال حاضر، گلکسی A10e در بازار آمریکا عرضه شده و انتظار می‌رود که مخصوص این بازار باشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید