نشست مشترک کمیسیون انرژی با مدیرعامل و هیئت مدیره راه‌آهن برگزار می‌شود

    کد خبر :56783

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس از برگزاری نشست مشترک اعضای این کمیسیون با مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره و معاونان بخش‌های مرتبط راه آهن خبر داد.

اسدالله قره‌خانی در گفت‌وگو با ایسنا با بیان این مطلب اظهار کرد: این جلسه روز سه‌شنبه در محل سازمان شرکت ملی راه آهن برگزار می‌شود.

وی همچنین بیان کرد: با توجه به اینکه در برنامه ششم توسعه مصوب شده که یک درصد از فروش نفت به توسعه راه آهن تخصیص یابد و از آنجایی که کمیسیون انرژی مجلس در مورد مباحث مربوط به تولید و یا درآمدهای نفتی ارتباط نزدیکی دارد باید بررسی کند که برای این یک درصد که رقم بالایی هم می شود چه برنامه ای دارند و چه کارهایی را انجام دادند.

این عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی مجلس ادامه داد: در واقع باید بررسی شود که آیا برنامه های راه آهن می تواند در جهت توسعه راه آهن، تامین امنیت، آرامش مردم، کاهش هزینه های تولید، کاهش ترافیک و یا جلوگیری از تخریب زیست محیطی گره ای را باز کند یا خیر.

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس در ادامه اظهار داشت: درواقع در بررسی ها و گزارش‌ها باید به این نتیجه برسیم که اگر برنامه هایشان مناسب است در سال‌های آتی نیز در مباحث بودجه‌ای مساعدت بیشتری داشته باشیم.

انتهای پیام

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید