شرایطم برای مسابقات جهانی ایده‌آل نیست

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۸ ۱۴:۲۸
    کد خبر :567620

پروانه‌رو تیم ملی ایران گفت: به صلاح‌دید کادر فنی من به مسابقات جهانی اعزام نمی‌شوم اما تلاش می‌کنم خودم را به مسابقات آسیایی برسانم.

مهدی انصاری، شناگر تیم ملی ایران در خصوص عدم حضورش در لیست نفرات اعزامی به مسابقات جهانی بیان کرد: یک ماه و نیم پیش دچار آسیب دیدگی شده بودم، به علت دیسک خفیفی که بیرون زدگی داشت و خیلی سخت خودم را به رقابت‌های کرواسی رساندم. فشار زیادی را تحمل کردم اما در رکوردگیری‌ها نتوانستم آن عملکرد خوبی که مدنظرم بود داشته باشم. به همین دلیل برای مسابقات جهانی شرایط ایده‌آلی نداشتم.

وی افزود: مشکل کمرم را درمان کردم اما پیش از مسابقات کرواسی نتوانستم وزنه بزنم. وزنه در شنای سرعتی خیلی مهم است، یکی از نقاط ضعف من در کرواسی وزنه بود که خیلی واضح دیده می‌شد. به صلاح‌دید کادر فنی من به مسابقات جهانی اعزام نمی‌شوم اما تلاش می‌کنم سه ماه دیگر خودم را به مسابقات آسیایی برسانم. از الان نمی‌شود چیزی گفت و باید ببینیم چگونه پیش می‌رود و چه اتفاقاتی می‌افتد. در مسابقات کرواسی فقط 6 دهم ثانیه با رکورد ورودی المپیک فاصله داشتم که متأسفانه نشد.

به گزارش برنا، انصاری عنوان کرد: رکورد ملی پروانه که دست من است، پایین‌تر از ورود جهانی است. اما به خاطر آسیب‌دیدگی شدیدی که داشتم، این اتفاق نیفتاد. بعضی افراد انتقاد می‌کنند اما نمی‌دانند چه شرایطی را داریم و حرف‌هایی می‌زنند که ناراحت‌کننده است نه برای خودم بلکه برای شنای کشور.

پروانه‌رو تیم ملی ایران در پایان گفت: سال گذشته در لیگ شنا برای سال پنجم بهترین شناگر ایران شدم. هر دوره انتخاب نفرات بر اساس پوینت است و من هر ساله بیشترین پوینت را در مسابقات می‌آورم. چندین سال است که این قانون تصویب شده که هر کسی بهترین پوینت را بیاورد، انتخاب خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید