ادامه دفاعیات وکیل مدافع بهمن خادم در پانزدهمین جلسه رسیدگی به پرونده بانک سرمایه

    کد خبر :567411

پانزدهمین جلسه رسیدگی به پرونده بانک سرمایه در شعبه سوم دادگاه ویژه رسیدگی به مفاسد اقتصادی برگزار شد.

قاضی مسعودی مقام در ابتدای پانزدهمین جلسه رسیدگی به پرونده بانک سرمایه که در شعبه سوم دادگاه ویژه رسیدگی به مفاسد اقتصادی برگزار شد، اظهار کرد: متهمانی که به قید وثیقه آزاد هستند در صورت تغییر آدرس، آن را اعلام کنند.

در ادامه این جلسه قاضی مسعودی مقام از وکیل مدافع بهمن خادم خواست که با حضور در جایگاه ادامه دفاعیات خود را مطرح کند.

وکیل مدافع خادم با حضور در جایگاه گفت: جلسه گذشته در مورد عناوین مطروحه در کیفرخواست موکلم مطالبی را در مورد خیانت در امانت مطرح کردم.

وی افزود: مدیران بانک سرمایه به عنوان نمایندگان شرکت در مقام انجام وظایف قانونی خود اگر مرتکب تخلف، اشتباه و قصور شوند باید این اشتباه و قصور را در چارچوب خود دید.

وکیل مدافع خادم ادامه داد: مدیران به اعتبار دانش خود در هیأت مدیره قرار می‌گیرند و در صدور دستورات لازم مکلف هستند مصلحت شرکت را در نظر بگیرند. نمی‌شود اقدامات مدیران شرکت‌ها را در حوزه تصدی به واسطه تصمیماتی که منشأ آنکه صلاحیت ذاتی و قانونی است در حد خیانت در امانت تلقی کرد.

به گزارش ایسنا ،وکیل مدافع خادم با بیان اینکه موکل من با هیچکدام از تسهیلات گیرندگان روابط غیرمتعارف نداشته است، گفت: وقتی دلیلی برای روابط نامتعارف نیست چگونه او متهم به تبانی می‌شود. به نظر می‌رسد دادستان محترم در بحث تبانی نیم نگاهی به ماده واحده تبانی داشته‌اند.

وی افزود: اتهام موکل من مشارکت در اخلال عمده و خیانت در امانت است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید