وان لوکس مگان مارکل سوژه رسانه‌ها شد

    کد خبر :567387

وان حمام لوکس و گرانقیمتی که مگان مارکل و همسرش هری شاهزاده انگلیسی در حمام خانه خود نصب کردند، به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد.

این زوج سلطنتی این وان را در حمام خانه خود در Frogmore Cottage نصب کردند. این وان که جنس آن از مس درخشان است توسط ویلیام هولاند صاحب یک شرکت لوکس که تامین‌کننده محصولات هتل‌های زنجیره‌ای Soho House است ساخته شده است.

گفته می‌شود قیمت این وان حدود ۵۰۰۰ یورو است. همچنین کاشی‌های حمام این زوج سلطنتی انگلیس توسط کمپانی معتبر دیگری با نام Bert & May که با این هتل زنجیره‌ای کار می‌کنند تامین شده است. بنا به اعلام این شرکت این کاشی‌ها از ساختمان‌های قدیمی اسپانیا که توسط صنعت‌گران جلا داده شده و جان تازه‌ای گرفته‌اند فراهم شده است. قیمت هر کاشی مورد استفاده قرار گرفته‌شده حدود ۵ یورو است.

هری و همسرش مگان مارکل از مشتریان هتل زنجیره‌ای Soho House به شمار می‌روند. مارکوس اندرسون مدیر این هتل زنجیره‌ای از دوستان نزدیک مگان به شمار می‌رود. این زوج همچنین مبلمان مورد نیاز خود را از Soho Home تهیه کرده‌اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران:،هفته گذشته اعلام شد تعمیرات محل اقامت این زوج در ویندسور حدود ۲.۴ میلیون یورو هزینه داشته است که از محل مالیات تامین شد. با این حال اقلام لوکسی مانند وان حمام که آن‌ها برای منزل خود خریداری کرده‌اند از بودجه خصوصی پرداخت شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید