دو کشته و ۷ مصدوم در دو حادثه رانندگی در تربت‌حیدریه و نیشابور

  • حوادث
  • سه شنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۸ ۲۰:۱۹
    کد خبر :567201

وقوع دو حادثه رانندگی در تربت‌حیدریه و نیشابور منجر به کشته شدن دو نفر و مصدومیت ۷ نفر دیگر شد.

مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه  گفت: در پی برخورد ۲ دستگاه خودروی سواری تیبا و پراید یک نفر کشته و چهار نفر دیگر مصدوم شدند.

محمدجواد امیری اظهار کرد: ظهر امروز طی تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های اورژانس ۱۱۵ مبنی بر تصادف دو دستگاه خودروی سواری در محور دولت آباد-حشمت آباد، بلافاصله اکیپی از نیروهای امدادی به محل اعزام شد. متأسفانه یکی از مصدومان که خانم ۲۱ ساله بود به دلیل جراحات شدید قبل از رسیدن نیروهای امدادی در دم جان خود را از دست داده بود.
امیری افزود: پس انجام اقدامات اولیه درمانی و ثابت‌سازی به همراه اصول ایمنی، چهار مصدوم دیگر به وسیله نیروهای اورژانس و هلال‌احمر به مرکز درمانی نهم دی شهر تربت‌حیدریه منتقل شدند.
وی بیان کرد: وضعیت راننده خودروی پراید وخیم گزارش شده است.
همچنین معاون مدیرعامل و رئیس جمعیت هلال‌احمر نیشابور درباره در حادثه‌ای دیگر که در این شهرستان اتفاق افتاد، گفت: براثر واژگونی یک دستگاه خودروی سمند یک نفر کشته و سه نفر دیگر مصدوم شدند.
اسماعیل شاه‌بیکی  ایسنا عنوان کرد: در این حادثه که در کیلومتر ۳۳ محور نیشابور- مشهد ابتدای روستای عصمت‌آباد به وقوع پیوست، راننده خودرو در در دم جان باخت.
وی اظهار کرد: پس از اعلام حادثه بلافاصله نیروهای امداد و نجات پایگاه امام رضا (ع) هلال‌احمر شهرستان در کمترین زمان ممکن به محل حادثه اعزام شدند.
معاون مدیرعامل و رئیس جمعیت هلال‌احمر نیشابور افزود: فرد فوت شده راننده خودروی سمند و مردی ۷۵ ساله بود؛ در این حادثه سه نفر مصدوم در خودرو گرفتار شده بودند که پس از رهاسازی به همت نیروهای اورژانس، به مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی ۲۲ بهمن نیشابور انتقال یافتند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید