پاوار: لحظه‌ای نسبت به پیشنهاد بایرن مونیخ تردید نکردم

  • ورزشی
  • سه شنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۸ ۱۵:۳۲
    کد خبر :567055

بنجامین پاوار، خرید جدید باواریایی‌ها می‌گوید پیشنهاد باشگاه بایرن مونیخ را بدون تردید پذیرفته است.

بنجامین پاوار که امروز (سه‌شنبه) در تست‌های پزشکی بایرن مونیخ شرکت کرد تا فرایند پیوستنش به قهرمان آلمان را تکمیل کند، در این تیم پیراهن شماره «5» را به تن خواهد کرد. این شماره پیراهن پیش از این متعلق به بازیکنانی همچون فرانتس بکن‌باوئر، کلاوس اوگن‌تالر، روبرت کواچ و مت هوملس بوده است.

این مدافع فرانسوی در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی اختصاصی باشگاه بایرن مونیخ گفت: بایرن اگر بهترین باشگاه جهان نباشد، بهترین باشگاه آلمان است. بایرن مونیخ باشگاهی پرافتخار است که جام‌های زیادی کسب کرده است. وقتی این باشگاه به من پیشنهاد داد، لحظه‌ای تردید نکردم و تنها به فکر پیوستن به این تیم بودم و به گزینه‌های دیگر فکر نکردم.

پاوار 23 ساله تصریح کرد: بایرن شهر زیبایی است اما من به خاطر این شهر اینجا نیستم، بلکه به خاطر باشگاه بایرن مونیخ و جام‌هایی که با این تیم خواهند آمد، اینجا هستم. با این حال زندگی در این شهر زیبا هم خود یک مزیت است.

بنجامین پاوار که در سال 2016 از لیل فرانسه به اشتوتگارت پیوست، در سه فصل اخیر در 88 بازی برای این تیم آلمانی به میدان رفت و 2 گل هم به ثمر رساند. همچنین در کارنامه این بازیکن 20 بازی ملی با پیراهن فرانسه به ثبت رسیده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید