اقدام جالب نماینده ایرانی در یک اجلاس خارجی: جابه‌جا کردن جای پرچم ایران و اسرائیل باهم +عکس

  • سیاسی
  • سه شنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۸ ۱۶:۰۳
    کد خبر :567045

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی در توئیتی نوشت: نماینده مجلس ایران با تعصب پرچم ایران را که در ردیف دوم بود و دیده نمیشد به ردیف اول آورد و پرچم اسرائیل را که در ردیف جلو بود با مهارت و سرعت به ردیف دوم فرستاد.

علیرضا رحیمی در توئیتر خود اظهار داشت: در جریان اجلاس توسعه نظام پارلمانی در مسکو، پرچم ایران و اسرائیل در دو ردیف قرار داشت.

نماینده مجلس ایران با تعصب، پرچم ایران را که در ردیف دوم بود و دیده نمی‌شد به ردیف اول آورد و پرچم اسرائیل را که در ردیف جلو بود با مهارت و سرعت به ردیف دوم فرستاد.

همایش بین المللی توسعه نظام پارلمانی با سخنرانی رئیس دومای دولتی و شورای فدراسیون و لاوروف وزیر امور خارجه روسیه و بارون کویباس رئیس اتحادیه بین المجالس با حضور ۱۳۶ هیأت پارلمانی متشکل از رؤسای پارلمان‌ها، نایب رئیسان و اعضای پارلمان‌ها آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرآنلاین، لازم به ذکر است مسعود پزشکیان، نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی در رأس هیأتی از اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس و گروه دوستی پارلمانی ایران و روسیه به دعوت ویاچسلاو ولودین، رئیس دومای دولتی فدراسیون روسیه جهت شرکت در دومین همایش بین المللی توسعه نظام پارلمانی (پارلمانتاریسم) به مسکو سفر کرده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید