پخش گزیده «دورهمی»/تاکید شبکه نسیم بر برندها

    کد خبر :566950

در ایام تابستان گزیده‌ای از برنامه «دورهمی» از شبکه نسیم پخش می‌شود.

قائم مقام مدیر شبکه نسیم با حضور در تلویزیون اعلام کرد که «تلاش شبکه بر حفظ و تقویت برندهای آن است.»

«هدف از برنامه‌های تابستانی، برنامه‌های جدید نیست. تنوع و جذابیت برنامه های تابستانی برای مخاطبان درون همین برنامه هایی است که از شبکه پخش می شوند.»

وی اضافه کرد: تدارک این شبکه برای مخاطب شامل برنامه‌های تامینی و تولیدی است. برنامه‌های تامینی شامل گزیده‌های برنامه «دورهمی» به عنوان منتخب این برنامه و پخش آیتم‌های «قاصدک» که شامل سریال‌ها، «نسیم نما» و «نسیم آوا» است.

در ایام تابستان برنامه «کودک شو» از شنبه تا سه شنبه ساعت ۲۳ و جمعه ها ساعت ۲۱ از این شبکه پخش می شود. همین طور برنامه «وقتشه» از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۱ روی آنتن می‌رود.

علی اکبر کاظمی، قائم مقام مدیر شبکه نسیم در ادامه از تولید سری جدید برنامه «کتاب باز» با اجرای سروش صحت در تابستان خبر داد و گفت: برنامه «کتاب باز» به‌زودی به جمع برنامه‌های تابستانی اضافه خواهد شد.

او در پاسخ به پرسشی درباره استفاده از سلبریتی‌ها به عنوان مجری بیان کرد: هدف شبکه نسیم جذب مخاطب است و هر کس که بتواند بهتر اجرا کند به عنوان مجری انتخاب می شود و الزام سلبریتی بودن، ملاک اجرای درست نیست.

در پایان کاظمی به کتاب‌های چاپ شده از محتوای برنامه های شبکه مانند «کتاب باز» و «وقتشه» اشاره کرد و گفت: می توانیم این کتاب ها را به عنوان تجربه و دانش در اختیار دیگران قرار دهیم.

به گزارش ایسنا، قائم مقام شبکه نسیم درباره نیاز سنجی مخاطبان نیز گفت: ذائقه مخاطب به برنامه های سرگرم کننده و مهیج و فضاهای طنز در نظر گرفته شده و این شبکه بر اساس نیاز مخاطب، طراحی و راه اندازی شده است.

کاظمی در پایان خاطرنشان کرد: یکی دیگر از دلایل موفقیت این شبکه پرهیز از تنوع موضوعی و تعداد برنامه‌های آن است. زیرا این شبکه توجه ویژه‌ای به حفظ برنامه‌های برند و شاخص دارد و راهبرد اساسی شبکه نسیم بر این امر استوار است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید