با انتخاب هیأت مدیره جامعه خیرین مدرسه ساز کشور؛

ناصر قفلی رییس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور شد

    کد خبر :566586

ناصر قفلی به عنوان رییس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور انتخاب شد.

در جلسه روز گذشته هیأت مدیره جامعه خیرین مدرسه ساز کشور، دکتر ناصر قفلی به عنوان رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور انتخاب شد. وی پیش از این نایب رئیس انجمن خیرین مدرسه ساز بود و دوشادوش مرحوم محمدرضا حافظی در این عرصه فعالیت داشت.

در جلسه روز گذشته هیأت مدیره جامعه خیرین مدرسه ساز کشور، فخاری به عنوان نایب رئیس و کاظم قلم چی به عنوان خزانه دار هیأت مدیره جامعه خیرین مدرسه ساز انتخاب شدند.

ناصر قفلی بیش از ۲۵ سال است که قدم در راه مدرسه سازی گذاشته است. وی از سال ۷۰ با برادرش تصمیم گرفت تا مقداری از اموالشان را صرف کمک به همنوعان و انجام کار خیر کنند. به گفته خودش «در ابتدا تصمیم مان بر ساخت بیمارستان بود اما وقتی دیدیم دانش آموزان محله قاسم آباد با کمبود فضای آموزشی مواجه اند به گونه‌ای که ناچارند برای رفتن به مدرسه هرروز کیلومترها راه بروند یا ترک تحصیل کنند، تصمیم گرفتیم در آن محله مدرسه‌ای برای این بچه‌ها بسازیم. این گونه شد که اولین مدرسه را به نام پدر و مادرمان ساختیم.»

به گزارش مهر،وی معتقد است «هیچ کاری برتر از مدرسه سازی نیست، مدرسه سازی عبادتی بزرگ و فرهنگی است که سال‌ها اجر آن باقی خواهد ماند. بزرگترین تأثیر این کار خیر سلامتی و آرامشم است. من در زندگی هدف داشتم که با ساخت مدرسه به آن رسیده ام و از زندگی ام راضی هستم.»

1
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد
  1. خانم شادمان گفت:

    واینجابود که به معنای ایه ای ازقران افتادم که میفرماید درخوبی هاسبقت بگیرید من برای ایشان وخانواده محترمشان ارزوی خوشبختی وسلامتی دارم

دیدگاهتان را بنویسید