توصیه ساری به بونوچی پس از دریافت پیشنهاد وسوسه‌‌انگیز پاری‌سن‌ژرمن

  • ورزشی
  • یکشنبه ۹ تیر ۱۳۹۸ ۱۵:۰۰
    کد خبر :565560

سرمربی جدید تیم فوتبال یوونتوس به مدافع میانی این تیم در مورد آینده‌اش اطمینان خاطر داده است.

به دنبال ارائه پیشنهادی پرزرق و برق از سوی پاری‌سن‌ژرمن به لئوناردو بونوچی، سرمربی بانوی پیر بابت از دست دادن مدافع میانی‌اش احساس خطر کرده و شخصاً با او درباره آینده‌اش صحبت و به او توصیه کرده که در این تیم بماند.

گفته می‌شود که PSG به بونوچی حقوقی 7 میلیون یورو در سال پیشنهاد کرده که این رقم به مراتب بیشتر از چیزی است که او در حال حاضر از بیانکونری دریافت می‌کند. ساری اما در تماسی که با بونوچی 32 ساله داشته به او گفته که می‌تواند از این بابت که در تیم او نقش مهمی خواهد داشت، مطمئن باشد و به این ترتیب سعی در متقاعد کردن مدافع ملی‌پوش بانوی پیر برای ماندن در تورین داشته است. این در حالیست که گفته می‌شود یوونتوس به زودی از مدافع میانی جدید خود، ماتیس دلیخت رونمایی می‌کند.

نشریه گاتزتا دلواسپورت ایتالیا هم با تأیید این خبر نوشته که ساری برای اطمینان خاطر دادن به بونوچی بابت جایگاهش در ترکیب اصلی یوونتوس با او تماس گرفته و گفته که حتی اگر دلیخت به یووه ملحق شود، او باز هم جزو مهره‌های کلیدی سرمربی سابق چلسی است. طبق گزارش این نشریه، خود بونوچی هم ظاهراً هنوز برای رفتن به پایتخت فرانسه راغب نیست.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید