رئال مادرید در پی معاوضه ۲،۳ بازیکن با پوگبا

  • ورزشی
  • یکشنبه ۹ تیر ۱۳۹۸ ۱۳:۱۷
    کد خبر :565510

باشگاه رئال مادرید برای رسیدن به هدفش در جذب پوگبا حاضر است ۲ تا ۳ بازیکنش را در اختیار منچستریونایتد قرار دهد.

نشریه «تایمز» خبر داد باشگاه رئال مادرید برای عملی کردن هدف خود در راه جذب پل پوگبا، هافبک فرانسوی شیاطین سرخ قصد دارد خامس رودریگس را به همراه گرث بیل و شاید کیلور ناواس وارد این معامله کند تا بتواند هافبک فرانسوی منچستریونایتد را که 150 میلیون یورو رویش قیمت‌گذاری شده را به خدمت بگیرد.

پوگبا که تا سال 2021 با منچستریونایتد قرارداد دارد و دستمزد سالیانه‌ای معادل 15 میلیون یورو از این باشگاه دریافت می‌کند، اخیراً از علاقه‌اش به ترک اولدترافورد به منظور کسب تجربه‌ و چالشی جدید سخن گفت. گفته می‌شود پوگبا هر کاری که بتواند انجام خواهد داد تا در این تابستان منچستریونایتد را ترک کند.

در سوی دیگر در حالی که آینده گرث بیل و کیلور ناواس در رئال مادرید در هاله‌ای از ابهام است، خامس پس از پایان دو فصل حضور قرضی‌اش در بایرن مونیخ از مدیران این باشگاه آلمانی خواست تا بند قطعی کردن قراردادش در ازای 46 میلیون یورو را قطعی نکنند و حالا مورد توجه دو باشگاه ناپولی و اتلتیکومادرید قرار دارد.

«تایمز» در حالی مدعی احتمال معاوضه خامس و دو بازیکن دیگر رئال مادرید با پوگبا شده که نشریه «آس» خبر می‌دهد این هافبک کلمبیایی دوست دارد به ناپولی ملحق شود و به کارلو آنچلوتی قول پیوستن به وی در ناپولی را داده است.

رئال مادرید برای فروش خامس مبلغی معادل 40 میلیون یورو می‌خواهد اما ناپولی در نظر دارد با قرارداد قرضی که قابلیت قطعی کردن داشته باشد، این هافبک 27 ساله را جذب کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید