جزییات پنجمین «شب‌های موسیقی تهران»

    کد خبر :565428

مدیر برگزاری فستیوال «شب‌های موسیقی تهران» با اعلام برگزاری پنجمین دوره این رویداد موسیقایی در خانه هنرمندان از حضور گروه‌های با کیفیت و کمتر شناخته شده در این مجموعه برنامه خبر داد.

کامران همت‌پور تهیه‌کننده، ناشر و مدیر برگزاری فستیوال شب‌های موسیقی تهران توضیح داد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته پنجمین فستیوال شب‌های موسیقی از روز چهارشنبه دوازدهم تیرماه تا پایان روز سی‌ام مرداد ماه توسط موسسه فرهنگی هنری «آوای حنانه» و همکاری خانه هنرمندان ایران میزبان علاقه مندان موسیقی در بخش‌ها و گونه‌های مختلف است.

وی افزود: آنچه ما برای این دوره از فستیوال طراحی و برنامه‌ریزی کردیم حضور گروه‌های کمتر شناخته شده اما با کیفیت حوزه موسیقی است که در این روزهای پرترافیک کنسرت‌های موسیقی که به غیر از مواردی معدود موسیقی خوبی به مخاطبان ارائه نمی‌شود، تلاش می‌کنند در قالب کاری خود آثار با کیفیتی را ارائه دهند.

مدیر موسسه فرهنگی هنری «آوای حنانه» گفت: این موضوع بسیار مهمی است که همه ما باید بیشتر از این‌ها به فکر آن باشیم و بدانیم که شنیده نشدن موسیقی خوب در قالب‌های دغدغه‌مند و گرایش محض به موسیقی سرگرم‌کننده اتفاق خوشایندی نیست. اساساً به همین جهت است که ما تلاش می‌کنیم همراه با برخی دیگر از تهیه‌کنندگان که در این حوزه دغدغه‌هایی دارند کارهایی را انجام دهیم که امیدوارم بتواند تاثیرات خود را روی گوش شنیداری مخاطبان بگذارد.

به گزارش مهر،همت پور در معرفی گروه‌های شرکت کننده در پنجمین فستیوال شب‌های موسیقی تهران توضیح داد: شهریار مسرور، نوید اربابیان، گروه «ضرب و فوت» به سرپرستی داریوش صالح پور، گروه «پلاستیکا» به سرپرستی امیراشکان غلامی، سعید مبینی، گروه «سبحان» به کارگردانی سبحان اکرامی، گروه «چهار برج» به سرپرستی سروش عمومی، گروه «وهاران» به سرپرستی مهرداد زرینی، گروه «حافظ» به سرپرستی میرفرساد ملک نیا، گروه «حنانه» به سرپرستی بنده و گروه «پیل دم» به سرپرستی ژوبین عسگریه مجموعه‌هایی هستند که در پنجمین فستیوال شب‌های موسیقی برای حضور آنها برنامه‌ریزی شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید