خطای فاحش جبهه پایداری در انتخاب کاندیداهای اصلح

  • سیاسی
  • یکشنبه ۹ تیر ۱۳۹۸ ۱۰:۵۰
    کد خبر :565222

عباس سلیمی نمین درباره تاکید جبهه پایداری بر انتخاب گزینه اصلح گفت: کارنامه سیاسی جبهه پایداری نشان می دهد که هیچ گاه در انتخاب فرد اصلح موفق نبودند.

عباس سلیمی نمین در گفت و گویی با خبرآنلاین به نقد عملکرد جبهه پایداری پرداخت و گفت: بررسی کارنامه سیاسی جبهه پایداری در انتخاب های گذشته نشان داده که کاندیدای اصلح نداشتند به طوریکه هم در شاخص‌ها و هم مصادیق خطاهای فاحش داشتند.

این چهره سیاسی اصولگرا ادامه داد: در یک کار جمعی همه باید ادله خود را ارائه دهند حتی اگر گروه ها نتوانستند همدیگر را در انتخاب اصلح قانع کنند باید به رای اکثریت مراجعه کنند یعنی نظر اکثریت را مبنای کار خودشان قرار دهند.

سلیمی نمین گفت: جبهه پایداری نمی تواند از یک سو سخن از ائتلاف و کار مشترک با سایر گرایش ها در جریان اصولگرا به میان آورد اما از سوی دیگر به ابتدایی ترین اصول کار مشترک پایبند نباشد؛ ابتدایی ترین اصول کار مشترک این است که گرایش های مختلف در جریان اصولگرا افراد اصلح مورد نظر خود را در اجتماعی که نمایندگان آنها حضور دارند مطرح و البته دلایل خود را در دفاع از کاندیداهای مورد نظر اقامه کنند اما در نهایت افرادی را در لیست قرار دهند که رای اکثریت نمایندگان جریان مختلف طیف اصولگرا به آنها باشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید