دعوت از شهردار تهران برای حضور در ایستگاه متروی بدون پله برقی

    کد خبر :565166

یک عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران نصب به عدم نصب آسانسور و پله برقی در ایستگاه مترو شادمان گلایه کرد و از شهردار تهران خواست در سه شنبه بدون خودرو در این ایستگاه حضور یابد.

حجت نظری صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود با بیان این که در آستانه سالگرد حمله ناو آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایرانی و شهادت جمعی از هموطنان که بیش از ۶۰ نفر آنها کودکان بودند، شاهدیم که پهپاد آمریکایی مورد هدف نیروهای سپاه قرار گرفت، گفت: این در حالی است که نیروهای سپاه در اقدامی جوانمردانه از شلیک به هواپیمای جاسوسی آمریکا که ۳۵ سرنشین داشت، خودداری کرد.

وی با اشاره به اینکه آمریکا به فرمانده ناو حمله کننده به هواپیمای ایرانی مدال افتخار داد،اظهارکرد: لازم است که یادبودی از جان باختگان این حمله آمریکایی ساخته شود.

به گزارش ایسنا، نظری ضمن تشکر از شهرداری تهران بابت نصب پله برقی مقابل داروخانه ۱۳ آبان گفت: سال گذشته تذکری در خصوص وضعیت نامناسب ایستگاه شادمان دادم و شهردار تهران قول داد که در مورد نصب آسانسور در هر دو مسیر اقدام کند اما تاکنون اقدامی رخ نداده است.

وی در پایان اظهارکرد: از شهردار تهران دعوت می‌شود در یک سه شنبه بدون خودروی از ایستگاه شادمان استفاده کند تا در جریان مشکل تردد مسافران قرار گیرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید