رونمایی از طرح هایی برای کاهش آسیب های اجتماعی دانش آموزان

    کد خبر :565123

مدیر کل دفتر امور تربیتی ومشاوره وزارت آموزش و پرورش خبر داد که امسال علاوه برطرح نماد بالغ بر ۱۵ برنامه دیگر در حوزه آسیب های اجتماعی دانش آموزان و توانمند سازی آنها رونمایی واجرا خواهد شد

مسعود شکوهی مدیر کل دفتر امور تربیتی و مشاوره وزارت آموزش و پرورش  درباره فعالیت های این دفتر در سال جدید تحصیلی گفت: برنامه هایی برای مقابله با آسیب های اجتماعی تدارک دیده ایم که با همکاری اولیا باید آنها را اجرا کنیم.

وی ادامه داد: ما معتقد هستیم آنچه در مدرسه رخ می دهد در ادامه اتفاقات جامعه و خصوصاً خانواده است و برای همین اگر می خواهیم برنامه هایمان نتیجه بخش باشد باید همکاری اولیا را داشته باشم و تا فضای مدرسه را به فضایی پر نشاط تبدیل کنیم.

به گزارش مهر،وی با اشاره به اینکه بالغ بر ۱۵ برنامه در حوزه آسیب های اجتماعی و پیشگیری از آن و همچنین در حوزه توانمندسازی دانش آموزان و خانواده ها در دستور کار است، بیان کرد: امسال مانند سال های گذشته برنامه هایی برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی طراحی و تدوین شده است که به زودی رونمایی خواهد شد.

شکوهی همچنین از ادامه اجرای طرح نماد خبر داد و گفت: این طرح برای دانش آموزان در معرض خطر و دانش آموزان دچار آسیب برنامه ریزی شده و از طریق طرح نماد ما آن را دنبال می کنیم. این طرح با همکاری دیگر دستگاه‌های همراه اجرا می شود و فراگیرتر می شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید