کولاکوویچ: برای صعود منتظر دیگران نماندیم

  • ورزشی
  • شنبه ۸ تیر ۱۳۹۸ ۱۱:۰۷
    کد خبر :564885

سرمربی تیم ملی والیبال پس از پیروزی برابر صربستان گفت: برای صعود به جمع شش تیم برتر مرحله نهایی منتظر دیگران نماندیم.

دیدارهای هفته پنجم لیگ ملت‌های والیبال از روز جمعه آغاز به کار کرد و تیم ملی در بلغارستان مقابل حریفان صف آرایی خواهد کرد. ملی پوشان والیبال ایران در نخستین بازی این هفته از ساعت ۱۸:۳۰ برابر تیم ملی صربستان صف آرایی کرد و با برتری ۳ بر یک برابر این تیم به مرحله نهایی لیگ ملت‌ها صعود کرد. پس از سال ۲۰۱۴ این دومین بار است که ملی پوشان ایران به فینال رقابت‌های لیگ جهانی صعود می‌کنند.

سرمربی تیم ملی در پایان این دیدار با اشاره به کسب جواز حضور در دیدارهای مرحله نهایی لیگ ملت ها گفت: هرچند خیلی‌ها منتظر آن در اردبیل بودند. من اول باید بگویم در اردبیل چه اتفاقی افتاد. آن هفته به خاطر اشتباه سایت fivb که نوشته بود ایران صعودش به دور نهایی قطعی شده، بچه‌ها به خاطر اینکه فکر می‌کردند صعود کردیم انرژی مبارزه خود را قبل از بازی با فرانسه از دست دادند، به خاطر همین کار خیلی سختی داشتیم تا آنها را برگردانیم به راهی که از قبل در آن بودیم.

وی ادامه داد: تیم صربستان با بهترین ترکیب برابر ما قرار گرفت. ما بردیم اما کمی تحت فشار بودیم. پوئن به پوئن بازی کردیم و پله به پله، بدون اینکه تسلیم شویم. در این دیدار غفور و موسوی با وجود درد مقاومت زیادی از خود نشان دادند. غفور با درد کف پایش بازی کرد و به همین دلیل به سختی حضور در جمع ۶ تیم را نهایی کردیم. از صعود به مرحله نهایی بسیار خوشحال هستم. منتظر نماندیم که دیگران این کار (قطعی کردن صعود ایران) را انجام دهند و امشب بالاخره صعود کردیم.

به گزارش مهر،وی در مورد رویارویی با تیم کشورش نیز گفت: من حالا با تمام قلب خود با تیم ملی ایران ارتباط گرفته ام و به خاطر همین دیگر خیلی مساله خاصی نیست که جلوی صربستان قرار بگیرم. فقط به این فکر می‌کردم که یک تیم قوی یعنی صربستان را بردیم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران در مورد عملکرد شاگردانش در این دیدار گفت: بله، چرا که بازی مشکلی را بردیم. البته مطمئن بودم می‌توانستیم بهتر بازی کنیم اما یکسری محدویت ها مثل مصدومیت غفور را داشتیم. آنها چیزی برای ازدست دادن نداشتند و ریلکس بازی می‌کردند. تیم ما تحت فشار بود. اما بعداز صحبت با مربیان و بازیکنان صربستان آنها از دریافت تیم ما سورپرایز شده بودند؛ حتی یک امتیاز مستقیم نیز به آنها ندادیم.

کولاکوویچ در مورد اینکه آیا برای دو دیدار باقی مانده ترکیب تیمش را تغییر خواهد داد گفت: همه تیم. بازیکنان ذخیره شایستگی یک بازی خوب را برابر تماساگران زیاد دارند و بازیکنانی که امشب بازی کردند هم باید استراحت کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید