ویژگی جدید توئیتر شامل توئیت های ترامپ می شود

    کد خبر :564662

توئیتر ویژگی جدیدی ارائه کرده که توئیت های خلاف قوانین این پلتفرم را با یک نوتیفیکیشن مشخص می کند و به کاربران هشدار می دهد. این ویژگی احتمالا شامل توئیت های دونالد ترامپ نیز می شود.

توئیتر ویژگی جدیدی اضافه کرده که درباره توئیت های شخصیت‌های مشهور در این پلتفرم که خلاف قوانین است، به کاربران هشدار می‌دهد.

برای این منظور پست‌های مذکور با نوعی نوتیفیکیشن مشخص می‌شوند. کاربر قبل از خواندن توئیت مذکور باید نوتیفیکیشن آن را باز کند و بخواند.

طی سال‌های اخیر توئیتر به دلیل گسترش نفرت پراکنی در این پلتفرم به خصوص محتوای اهانت آمیزی که توسط کاربران مشهور به اشتراک گذاشته می‌شود، مورد انتقاد بوده است.

توئیتر در یک پست وبلاگی اعلام کرد ویژگی جدید از لحاظ فنی شامل توئیت هایی است که قوانین این پلتفرم را زیر پا می‌گذارند. علاوه برآن چنین اقدامی نوعی شفافیت درباره محتوای بدی به وجود می‌آورد که در توئیتر منتشر می‌شود.

این ویژگی جدید از گسترش توئیت های مشخص شده در پلتفرم جلوگیری می‌کند و به این ترتیب کاربران کمتری قادر به مشاهده آن خواهند بود.

البته حساب‌های کاربری افرادی با حداقل ۱۰۰ هزار کاربر و تائید شده شامل این ویژگی جدید می‌شوند. همچنین توئیتر اعلام کرده این سیاست برای رهبران و کاندیداهای سیاسی نیز اجرا می‌شود. درهمین راستا برخی کارشناسان اعلام کرده اند این ویژگی شامل توئیت های دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا نیز می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید