کورتانا در قالب اپلیکیشن در فروشگاه نرم افزاری مایکروسافت قرار گرفت

    کد خبر :564543

مایکروسافت نسخه‌ی بتای دستیارصوتی خود را به فروشگاه اپلیکیشن ویندوز ۱۰ آورد. با این کار به‌روزرسانی کورتانا از به‌روزرسانی‌های فصلی ویندوز مستقل خواهد شد.

نسخه‌ی بتای کورتانا (Cortana) در فروشگاه نرم‌افزاری مایکروسافت قرار گرفت. کورتانا، دستیار صوتی مایکروسافت، از نسخه‌ی اول خود در ویندوز ۱۰ ادغام‌شده بود و مایکروسافت برای اضافه کردن هر به‌روزرسانی و ویژگی جدید راهی جز انتشار این تغییرات با به‌روزرسانی‌های عمده برای ویندوز ۱۰ نداشت. اما حالا به نظر می‌رسد مایکروسافت این مشکل را با عرضه‌ی نسخه‌ی مستقل کورتانا حل کرده باشد. از این پش ویژگی‌های جدید ازطریق فروشگاه نرم‌افزاری ویندوز ۱۰ به کورتانا اضافه می‌شود و دیگر نیازی به منتظر ماندن برای به‌روزرسانی‌های ویندوز ۱۰ نیست.

مایکروسافت در توضیحات کورتانا در فروشگاه خود نوشته است:کورتانا به‌عنوان دستیار هوشمند، هر نوع اطلاعاتی را برای شما پیدا خواهد کرد و به کاربران کمک می‌کند تا از وضعیت آب‌و‌هوا و ترافیک مطلع شوند و جستجوی بهتری در اینترنت داشته باشند. همچنین کورتانا روزبه‌روز با رفتار کاربر بیشتر آشنا می‌شود. کورتانا به شما کمک می‌کند که تا هنرمند و تیم دلخواه خود را پیدا کنید و باتوجه به سلایق کاربران، پیشنهادهای بهتری به آن‌ها نشان می‌دهد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید