حضور تیم ملی بسکتبال با ویلچر در تورنمنت ترکیه بدون لژیونرها

    کد خبر :564445

تیم ملی بسکتبال با ویلچر در حالی از فردا در تورنمنت بین‎المللی ترکیه به مصاف حریفانش می‎رود که لژیونرهای قدیمی خود را در اختیار ندارد.

حضور در محل برگزاری تورنمنت بین المللی ترکیه اولین برنامه برون مرزی تیم ملی بسکتبال با ویلچر است که در راستای آماده سازی شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه انجام می شود.

این تیم برای حضور در این تورنمنت امروز جمعه تهران را به مقصد استانبول ترک می کند.

حکیم منصوری (کاپیتان)، محمد محمدنژاد، عبدالجلیل قرنجیک، حسن عبدی، صالح عیاشی، وحید سعادت پور، مهدی عباسی، علی اکبر ابراهیمی، امیررضا احدی، ایمان بگ زاده، محسن بیگدلی و مجتبی کمالی ترکیب دوازده نفره ای است که مازیار میرعظیمی برای این اعزام انتخاب کرده است.

محسن بیگدلی مجتبی کمالی تنها لژیونرهایی هستند که در این ترکیب قرار گرفته اند. این اولین دوره حضور این دو بازیکن در ترکیب تیم ملی بسکتبال با ویلچر است. سرمربی این تیم به دیگر بازیکنان لژیونر که جزو ملی پوشان قدیمی به حساب می آیند و تعدادشان هم کم نیست، به خاطر حضور متوالی و طولانی در مسابقات باشگاهی استراحت داده است.

به گزارش مهر، تورنمنت بین المللی ترکیه از شنبه آغاز شده به مدت سه روز (۸ تا ۱۰ تیرماه) ادامه خواهد داشت. روسیه و کره جنوبی در کنار ایران و تیم میزبان برگزار کننده این تورنمنت هستند.

تیم ملی بسکتبال با ویلچر برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا – اقیانوسیه و انتخابی پارالمپیک آماده می شود. این رقابت ها مهرماه به میزبانی تایلند برگزار می شود.

تیم ملی بسکتبال با ویلچر پس از یک دوره غیبت در بازی های پارالمپیک، در پارالمپیک ریو شرکت کرد و در میان دوازده تیم شرکت کننده در جایگاه دهم ایستاد. این تیم در بازی های پاراآسیایی اندونزی برای اولین بار در طول تاریخ به عنوان قهرمانی دست یافت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید