جهانگیری باید در کنار روحانی پاسخگوی عملکرد دولت باشد

  • سیاسی
  • پنجشنبه ۶ تیر ۱۳۹۸ ۱۲:۲۰
    کد خبر :564264

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس بابیان اینکه جهانگیری و روحانی باید پاسخگوی عملکرد دولت باشند، گفت: عده‌ای می‌خواهند دولت را به ورشکستگی بکشانند تاخودشان پیروز انتخابات باشند.

حشمت الله فلاحت پیشه در گفتگو با مهر، در خصوص اختلافات اخیر روحانی و جهانگیری گفت: روحانی و جهانگیری به صورت مشترک دولت دوازدهم را شکل دادند و در انتخابات و در رقابت‌های انتخاباتی نیز در یک قالب شرکت کردند به همین جهت باید تا انتهای دولت با هم بوده و پاسخگوی عملکرد خود باشند.

وی ادامه داد: جهانگیری و روحانی باید به عنوان یک کل مشترک، پاسخگوی عملکرد دولت باشند.

نماینده مردم اسلام آباد غرب در مجلس با تاکید بر اینکه شرایط ویژه امروز کشور نیازمند وحدت عمل در همه حوزه‌های مدیریتی است، اظهار داشت: طرح اختلافات به نفع دولت نیست، وجود اختلاف نظر میان جهانگیری و روحانی را جامعه نمی‌پذیرد چون این دو با همکاری هم دولت را فتح و آغاز به کار کردند.

فلاحت پیشه با بیان اینکه هزینه اصلاح طلبان که از دولت در انتخابات حمایت کردند مشخص است و باید آن را بپردازند، گفت: کسانی که مانع شکل‌گیری حزب در کشور می‌شوند عامل همه مشکلات هستند، سیاست مردان می آیند و می‌روند و احزابی باقی می‌مانند.

وی تاکید کرد: مردم ایران آگاه هستند و می‌دانند چه کسی، چه مسئولیتی دارد، حتی اگر از دولت استعفا دهند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: آقای روحانی و جهانگیری شعارهای انتخاباتی را با هم دادند و مردم می‌فهمند چه کسانی تلاش دارند دولت را به ورشکستگی بکشانند تا خودشان پیروز انتخابات شوند. خواهش می‌کنم جناح‌های سیاسی در ایام انتخابات به مردم رحم کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید