شانس سکو برای والیبال وجود دارد

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۶ تیر ۱۳۹۸ ۱۰:۲۵
    کد خبر :564113

کارشناس والیبال گفت: در مجموع تیم‌ملی تا اینجا کارنامه درخشانی دارد و قطعا یکی از شانس‌های اول کسب سکو هستیم.

محمد ترکاشوند، کارشناس والیبال، درباره عملکرد تیم ملی در چهار هفته گذشته رقابت‌های لیگ‌ ملت‌ها عنوان کرد: نتایج به دست آمده در طول این چهار هفته قابل قبول و رضایت‌بخش بود. بازیکنان از همان شروع مسابقات از چین و ژاپن عملکرد خوبی را به نمایش گذاشتند و در ادامه نیز پیروزی‌های ارزشمندی را در ایران کسب کردند.

وی در مورد باخت مقابل فرانسه نیز گفت: در این دیدار تعدادی از بازیکنان مصدوم بودند و دست مربی نسبت به بازی‌های قبلی بسته بود، از طرفی اطلاع‌رسانی نادرستی که از سوی فدراسیون جهانی رخ داد همه باعث شد نتیجه مطلوبی را مقابل این تیم به دست نیاوریم. اما در مجموع بچه‌ها تا اینجا کارنامه درخشانی دارند و قطعا یکی از شانس‌های اول کسب سکو هستند.

به گزارش برنا؛ مربی والیبال ادامه داد: بازیکن‌های خوبی داریم که اکثرا به اوج پختگی رسیدند، در لیگ‌های اروپایی بازی کردند و از پتانسیل بالایی برخوردار هستند. در کنار اینها بازیکن‌های جوان ما نیز در این رقابت‌ها و در فرصت‌هایی که داشتند عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشتند هرچند که کم تجربه هستند و جای کار زیادی دارند ولی ثابت کردند که می‌توان به آن‌ها امیدوار بود.

ترکاشوند اضافه کرد: معتقدم در این رقابت‌ها همه بچه‌ها به یک اندازه خوب بودند و همه برای این پیروزی‌ها تلاش کردند و خوشبختانه نتیجه خوبی هم کسب شد. اما فیاضی بازیکنی بود که بعدا به تیم اضافه شد ولی به خوبی توانست جایگاه خود را در تیم ملی پیدا کند و بازی خوبی را هم از او شاهد بودیم و قطعا می‌توان به او نمره خوبی داد.

او در پایان در خصوص شانس کسب سهمیه المپیک در اولین مرحله انتخابی مسابقات نیز بیان کرد: کسب سهمیه به صورت مستقیم کار دشواری است. با توجه به این که این بازی‌ها نیز در روسیه برگزار خواهد شد، قطعا شرایط به نفع تیم ما نخواهد بود. ولی بدون تردید اگر در این مرحله نیز نشود، قطعا در مرحله بعدی به راحتی می‌توانیم حضورمان در تویکو را قطعی کنیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید