امیرعبداللهیان:

طرح آمریکایی معامله قرن دستاوردی برای رژیم صهیونیستی نخواهد داشت

    کد خبر :563586

دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل گفت: طرح آمریکایی معامله قرن دستاوردی برای رژیم صهیونیستی نخواهد داشت، بلکه مقاومت فلسطینی و کشورهای حامی آنها را بیشتر خواهد کرد.

ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی با حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس و مدیر کل بین الملل دیدار و گفتگو کرد.

امیر عبداللهیان در ابتدای این دیدار با اشاره به تبعات طرح موسوم به معامله قرن، گفت: رژیم صهیونیستی بازنده اصلی خواهد بود و اقدامات نسنجیده رئیس جمهور آمریکا همانند موضوع انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به بیت‌المقدس نیز با بی اعتنایی جهانی مواجه شده است.

وی تاکید کرد: طرح آمریکایی معامله قرن دستاوردی برای رژیم صهیونیستی نخواهد داشت، بلکه مقاومت فلسطینی و کشورهای حامی آنها را در مقابل زیاده‌خواهی صهیونیست‌ها متحدتر خواهد کرد.

دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل با اشاره به نقش مخرب آمریکا و برخی از کشورهای منطقه در بروز چالش‌های عمیق در امور آوارگان فلسطینی، گفت: آمریکا تلاش دارد تا موضوعی به نام آوارگان فلسطینی را از دستور کار خارج کند و با رایزنی و تطمیع برخی از کشورها، می‌خواهد آوارگان فلسطینی در آن کشورها سکونت دائمی داده شوند.

امیر عبداللهیان با اشاره به رفتارهای غیر مسئولانه برخی از کشورهای عربی در به رسمیت شناختن رژیم اشغالگر قدس، تاکید کرد: عربستان سعودی، امارات و بحرین با سیاست نادرست شأن در پی این هستند که رژیم صهیونیستی به رسمیت شناخته شود البته این سیاست در درون جوامع خودشان نیز به شدت با مخالفت مواجه است و جمهوری اسلامی ایران همواره از حقوق ملت مظلوم فلسطین و جایگاه والای قبله نخست مسلمانان دفاع کرده و خواهد کرد.

خط مقاومت در مقابل توطئه‌های آمریکا و اذنابش پیروز می‌شود

ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی نیز در این دیدار با اشاره به حمایت‌های مؤثر رهبر معظم انقلاب از فلسطین و تعلق ابدی قدس به فلسطین، موضع‌گیری رئیس‌جمهور آمریکا و برخی از کشورهای منطقه را سبک سرانه خواند و گفت: جبهه مقاومت به مقابله با آمریکا و طرح معامله قرن برخاسته است.

به گزارش مهر ،وی با بیان اینکه همه کشورهای اسلامی باید در مقابل این ائتلاف ضد انسانی و فلسطینی متحد باشند، تصریح کرد: جنبش جهاد اسلامی هرگز موضع خود را در زمینه مبارزه با رژیم صهیونیستی و طرح‌های تطمیعی آمریکا تغییر نخواهد داد و ضرورت دارد در این برهه از زمان، اتحاد کامل بین همه گروه‌های فلسطینی به وجود آید.

نماینده جنبش جهاد اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: اعتقاد راسخ داریم که جمهوری اسلامی ایران و خط مقاومت در مقابل طرح‌ها و توطئه‌های آمریکا و اذناب آن پیروز خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید