وضعیت ترافیک معابر بزرگراهی تهران در پنجم تیر ماه

ترافیک در غرب به شرق سه بزرگراه‌ شریانی پایتخت

    کد خبر :563507

جانشین مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فرماندهی انتظامی تهران بزرگ به تشریح وضعیت ترافیک معابر بزرگراهی تهران در پنجم تیر ماه پرداخت.

سرهنگ دوم عباس اوتادی،  درباره وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی شهر تهران در صبح روز چهارشنبه پنجم تیر ۹۸، گفت: محور غرب به شرق بزرگراه شهید همت از شهید کبیری، محور غرب به شرق بزرگراه حکیم از کاشانی، محور غرب به شرق بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی از سردار جنگل، بزرگراه یادگار امام (ره) جنوب به شمال از جلال آل احمد، خیابان آزادی غرب به شرق بعد از زیر گذر یادگار امام (ره)، بزرگراه نواب جنوب به شمال از نهم دی.

وی ادامه داد: آزاد راه تهران کرج از غرب به شرق تا قبل از پل شرقی استادیوم آزادی، جاده مخصوص کرج شرق به غرب قبل از پل شهید ستاری، محور جنوب به شمال بزرگراه شیخ فضل الله از شهید تیموری، مسیر جنوب به شمال شهید چمران از بوستان گفتگو، بزرگراه شهید زین الدین از بزرگراه امام علی (ع)، بزرگراه شهید بابایی شرق به غرب از امام علی (ع)، جنوب به شمال امام علی (ع) از گلشن دوز با حجم بار ترافیکی صبحگاهی مواجه هستیم.

به گزارش مهر،اوتادی گفت: ضمناً در محورهای بزرگراهی رسالت به غرب و صدر به غرب وضعیت ترافیک با تردد روان گزارش شده و پیش بینی میشود تا ساعات آینده حجم بار ترافیکی در این محور ها افزایش یابد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید