جمع‌آوری ۱۶۵ میلیارد تومان فطریه توسط کمیته‌امداد

    کد خبر :563470

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد از جمع‌آوری ۱۶۵ میلیارد تومان فطریه توسط دفاتر، پایگاه‌ها و مراکز نیکوکاری کمیته امداد تا امروز خبر داد.

علیرضا عسگریان با تقدیر از مشارکت خوب مردم در ارائه فطریه واجب به کمیته امداد، گفت: ۴۰ هزار پایگاه در سراسر کشور کار جمع‌آوری زکات فطریه و کفاره را بر عهده داشتند و علاوه بر این، دریافت فطریه از طریق روش‌های الکترونیکی انجام شد.

وی با اشاره به اینکه تا امروز ۱۶۵ میلیارد تومان زکات فطره از سوی دفاتر و پایگاه‌های کمیته امداد و مراکز نیکوکاری تجمیع و به ثبت رسیده است، خاطرنشان کرد: کمیته امداد مبالغ جمع‌آوری شده را در کوتاه‌ترین زمان در اختیار خانواده‌های نیازمند و محروم قرار داده است.

به گزارش مهر،معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد تاکید کرد: میزان زکات فطره پرداختی از سوی شهروندان به مراکز کمیته امداد نسبت به سال گذشته ۴۲ درصد رشد داشته است.

به گزارش سایت خبری کمیته امداد، عسگریان با بیان اینکه آمار فطریه در کمیته‌امداد هنوز نهایی نشده است ادامه داد: جمع‌بندی میزان فطریه و کفاره پرداختی از سوی مردم در برخی مراکز به دلیل پیچیدگی‌های کار هنوز انجام نشده و پیش‌بینی می‌کنیم رقم نهایی فطریه و کفاره در کمیته امداد به بیش از ۱۸۰ میلیارد تومان برسد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید