شطرنج بازی که با حریف اسرائیلی بازی نکرد به تلویزیون می‌آید

    کد خبر :563425

هفته دوم از سری جدید برنامه «اقیانوس آرام»، این هفته در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه روی آنتن شبکه دو می رود.

روابط عمومی برنامه، «اقیانوس آرام» برنامه ای برای جوانان است که در دومین هفته از سری جدید خود میزبان آرین غلامی، غلامرضا فروغی و حسین کلهر است. این برنامه ترکیبی که خود نوجوان‌ها در ساخت و تولید آن مشارکت دارند، در سه روز متوالی آخر هفته و در ساعت ۲۱ از شبکه دو پخش خواهد شد.

در بخش مهمان، چهارشنبه شب پنجم تیر ماه، آرین غلامی نوجوان شطرنج بازی که از رقابت با نماینده اسرائیل امتناع کرد و مورد تمجید رهبر انقلاب و سردار سلیمانی قرار گرفت، مهمان برنامه می شود و از تجربیات دوره نوجوانی خود می گوید.

همچنین پنجشنبه شب ششم تیر، غلامرضا فروغی جوان برتر کشور در سال گذشته که در کودکی در استان کرمان تحت پوشش سازمان بهزیستی بوده است و اکنون مشاور جوان این سازمان شده است، مهمان برنامه خواهد بود.

فروغی مشاور جوان سازمان بهزیستی، دانشجوی دکتری رشته مدیریت دولتی بوده و مدال طلای جوان ترین مخترع جهان در سال ۲۰۱۱ میلادی را دارد و از فرزندان خانواده بهزیستی محسوب می شود.

به گزارش مهر،حسین کلهر نویسنده و طنزپرداز که آثار و فعالیت هایی در حوزه نقادی و طنز داشته است، نیز مهمان برنامه خواهد بود و از خاطرات و تجربیات دوره نوجوانی خود سخن می گوید.

«اقیانوس آرام» محصول مرکز اوج کودک و نوجوان به کارگردانی هادی نعمت اللهی و تهیه کنندگی وحیدملتجی و مجری طرح امیر شکرچی زاده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید