مردم شایعات اینترنت خوری را باور نکنند

    کد خبر :56312

واعظی گفت: همچنین من از مردم می‌خواهم به شایعات مبنی بر اینترنت خوری و استفاده زیاد اینترنت همراه اول را باور نکنند چرا که تمامی این مسائل از سوی سازمان فناوری ارتباطات و اطلاعات بررسی شده است و هیچ مشکلی در ارائه اینترنت شرکت همراه اول ندارد.

محمود واعظی وزیر فناوری ارتباطات و اطلاعات گفت: با توجه به بازدید از نمایشگاه همراه اول من از آینده فناوری ارتباطات در ایران بسیار امیدوار هستم چرا که در بازدید از این نمایشگاه شاهد ایده‌های خلاقانه و کاربردی برای راحت‌تر کردن زندگی روزمره مردم بودم.

واعظی تاکید کرد: برخی از افراد فکر می‌کنند که در اپراتورها سرمایه‌گذاری می‌کنند و باید فقط از خدمات صوت و اینترنت به مردم ارائه شود اما من زمانی که از نمایشگاه‌های خارجی بازدید می کردم شاهد رشد و استفاده بهینه اپراتورهای خارجی برای ارائه فناوری‌های جدید بودم. خوشبختانه اتفاقات خوبی در حال انجام است و ما باید از این نعمت که دولت از بخش خصوصی و دانشگاه‌ها در ارتباط هستند کمال استفاده را داشته باشیم و با کمک هم تحولی بزرگ را ایجاد کنیم.

واعظی در خصوص بخش خصوصی گفت: آینده بخش خصوصی در دست خودش است و باید بتواند به عنوان محرک اقتصاد عمل کند. دولت آقای روحانی به دنبال خصوصی سازی واقعی است و باید به بخش خصوصی توجه ویژه‌ای داشته باشیم چرا که با خصوصی سازی اقتصاد شکوفا خواهد شد.

او در ادامه افزود: امروز آن چیزی که دانش بنیان است علاوه بر خلق ثروت تولید علم می‌کند امروز خبر خوبی به دست من رسید که قرار شده است در شبکه توانا از تجهیزات داخلی استفاده کنیم.

واعظی در رابطه با وضعیت همراه اول گفت: خوشبختانه روحیه ای که در میان همکاران همراه اول برای ارتباط با شرکت‌های داخلی و دانشگاه‌ها وجود دارد، توانسته تا موفقیت‌های زیادی را در زمینه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایجاد کند. دنیا برای انقلاب صنعتی نسل چهار نیاز به اینترنت نسل چهار اینترنت نسل پنج، رایانش ابری اینترنت اشیا دارد. من امیدوار هستم که در دولت دوازدهم خدمات جدیدی در اختیار مردم عزیز قرار دهیم.

واعظی به بیان اینکه ما باید عنایت ویژه‌ای به روستاها داشته باشیم، خاطرنشان کرد: ما به مردم در دولت یازدهم قول دادیم که به آنها اینترنت نسل سوم و چهارم خدمات پایه اینترنت پرسرعت و پوشش اینترنت در روستاها را ایجاد کنیم که توانستیم با همکاری شرکت‌های اپراتور مخصوصا همراه اول این حرکت بزرگ را انجام دهیم.

واعظی در رابطه با همکاری شرکت همراه اول و مخابرات گفت: این همکاری باعث شد تا اتفاقات بسیار امیدوارکننده‌ای رخ دهد و مردم بدانند که مسئولین در حال کار کردن بر روی نیازهای آنان هستند.

او در پایان گفت: اولویت کار ما در سازمان فناوری اطلاعات مردم هستند ما با همکاری شرکت همراه اول توانسته‌ایم برنامه‌های توسعه شبکه ملی اطلاعات را پیش ببریم و من از اپراتورها مخصوصا شرکت همراه اول تقاضا دارم تا به دنبال ایجاد بسته‌های ترکیبی برای استفاده اینترنت و صوت برای مردم باشند. همچنین من از مردم می‌خواهم به شایعات مبنی بر اینترنت خوری و استفاده زیاد اینترنت همراه اول را باور نکنند چرا که تمامی این مسائل از سوی سازمان فناوری ارتباطات و اطلاعات بررسی شده است و هیچ مشکلی در ارائه اینترنت شرکت همراه اول ندارد. مردم به دنبال رایج شدن ویدئوها و تصاویر اقدام به دانلود این دسته از فایل‌ها می‌کنند و همین مساله باعث شده تا حجم بیشتری از اینترنت بسته‌های خریداری شده مصرف شود.

منبع:ایلنا

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید