بخشی از مطالبات شاکیان پرونده سکه ثامن به زودی پرداخت می‌شود+سند

    کد خبر :562843

وکیل مالباختگان سکه ثامن گفت: با تدبیر و پیگیری رئیس قوه قضائیه و موافقت رهبر معظم انقلاب مقرر شد بخشی از مطالبات شاکیان پرونده سکه ثامن به زودی پرداخت شود.

رسول کوهپایه زاده در رابطه با تعیین تکلیف مطالبات مالباختگان سکه ثامن اظهار کرد: با تدبیر و پیگیری آیت الله رئیسی رئیس قوه قضاییه و موافقت رهبر معظم انقلاب مقرر و موافقت شد که در مرحله دادسرا بحث رد مال صورت گیرد.

وی افزود: در طول تاریخ قوه قضاییه و دستگاه قضایی بی سابقه است که در مرحله دادسرا از اموال و وجوه توقیف شده از متهم پرونده به نسبت طلب و سهام شکات این وجوه بین مالباختگان توزیع شود و رد مال صورت گیرد چرا که اگر روال معمول می‌خواست طی شود باید تا زمان رأی دادگاه منتظر می‌ماندند و هم ارزش پول کاهش پیدا می‌کرد و هم وضعیت معیشتی مالباختگان در تنگنای بیشتری قرار می‌گرفت.

به گزارش فارس،وکیل مالباختگان سکه ثامن در پایان گفت: موافقت رهبر معظم انقلاب که با پیگیری رئیس قوه قضاییه انجام شد در واقع گام بسیار بزرگی جهت احقاق حقوق بیش از ۴ هزار خانواده قلمداد می‌شود که بنده به وکالت از دوستان مالباخته نهایت تشکر صمیمانه خود را خدمت ریاست محترم قوه قضاییه و همینطور رهبر معظم انقلاب ابلاغ می‌کنم چرا که کار بسیار بزرگ و تاریخی‌ و هوشمندانه و منطبق با عدالت و انصاف در جهت احقاق حقوق عامه بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید