ریزش مرگبار ساختمانی در خیابان طالقانی/ خارج کردن دو تن از زیر آوار

  • حوادث
  • دوشنبه ۳ تیر ۱۳۹۸ ۱۲:۳۷
    کد خبر :562663

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از ریزش مرگبار یک ساختمان در خیابان طالقانی تهران خبر داد.

سید جلال ملکی در باره این حادثه گفت: حوالی ساعت ١٠ امروز یک مورد حادثه آوار ساختمان به سامانه ١٢۵ آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام شد که در پی آن بلافاصله سه ایستگاه به محل حادثه واقع در محله وردآور خیابان طالقانی اعزام شدند.

وی با بیان اینکه آتش نشانان در مدت زمان چهار دقیقه به محل حادثه اعزام شدند و عوامل شهرداری منطقه نیز در محل حضور داشتند گفت: در این حادثه یک بنای یک طبقه قدیمی در مجاورت یک زمین گود برداری شده به وسعت حدودا ۴٠٠ متر تخریب شده بود؛ البته مشاهدات نشان می‌داد که در زمین گود برداری شده ایمن سازی‌های لازم انجام شده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه در طبقه زیرزمین این ساختمان اتاقک کوچکی مانند آب انبار وجود داشت که آن هم تخریب شده بود گفت: اطلاعات اولیه حاکی از آن بود که افرادی زیر این آوار محبوس و گرفتار هستند بنابراین آتش نشانان بلافاصله عملیات ایمن سازی را انجام دادند و با احتیاط لازم مشغول انجام عملیات آواربرداری و خاکبرداری شدند که در دقایق اولیه یک آقای جوان حدودا ٢٧ ساله با تابعیت افغانستان را زنده اما آسیب دیده از زیر آوار خارج کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران ادامه داد: در روند ادامه عملیات نیز یک خانم ٣٠ ساله ایرانی نیز از زیر آوار بیرون آورده شد که پس از تحویل به عوامل اورژانس مشخص شد متاسفانه جان خود را از دست داده است.

وی در ادامه نیز از تخریب بخشی از دیوار محل گودبرداری شده نیز خبر داد و افزود: یک دستگاه خودرو سواری جک نیز به همراه آوار به داخل محل گودبرداری سقوط کرده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید