دریافت کمک‌های مردمی مدارس از اتباع همانند دانش‌آموزان ایرانی

    کد خبر :562529

تحصیل دانش‌آموزان اتباع در مدارس نمونه دولتی و استعدادهای درخشان همانند دانش‌آموزان ایرانی است و جداسازی آنها از سایر دانش‌آموزان ممنوع است همچنین در اخذ کمک‌های مردمی با آنها همانند دانش‌آموزان ایرانی رفتار می‌شود.

شرایط ثبت‌نام دانش‌آموزان اتباع خارجی در مدارس اعلام شده است.

مطابق ضوابط اعلام شده، تحصیل فرزندان ایثارگران اتباع خارجی در مدارس شاهد با رعایت ضوابط و شرایط ورود به مدارس بلامانع است.

در ارتباط با ثبت‌نام دانش‌آموزان اتباع در مدارس خاص و دریافت کمک‌های مردمی از آنها نیز عنوان شده است: تحصیل دانش‌آموزان اتباع خارجی در مدارس غیردولتی، نمونه‌دولتی، استعدادهای درخشان و استثنایی مطابق دستورالعمل‌های ابلاغی در خصوص این مدارس و همانند دانش آموزان ایرانی خواهد بود، در مورد اخذ کمک‌های مردمی از اتباع خارجی نیز همانند دانش‌آموزان ایرانی عمل می‌شود.

به گزارش تسنیم، همچنین جداسازی دانش‌آموزان اتباع خارجی از دانش‌آموزان ایرانی ممنوع است و در تمام فعالیت‌های آموزشی و پرورشی درون مدرسه مانند برگزاری اردوها و مسابقات، فعالیت‌های فرهنگی، ورزشی و آموزش و اجرای دوره‌های آموزش خانواده، دانش آموزان اتباع خارجی با دانش‌آموزان ایرانی در شرایط یکسان و مساوی هستند و تأکید شده است درتعلیم و تربیت دانش‌آموزان در یک مدرسه نباید هیچ تفاوتی به لحاظ امور آموزشی، تربیتی،اجتماعی و فرهنگی رویت شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید