فرمانده پلیس راه آهن کشور خبر داد؛

کشف ۴۲ کیلوگرم تریاک در قطار زاهدان-تهران

  • حوادث
  • یکشنبه ۲ تیر ۱۳۹۸ ۱۷:۳۵
    کد خبر :562394

فرمانده پلیس راه آهن کشور، از کشف ۴۲ کیلو و ۲۴۰ گرم تریاک از داخل باک بنزین خودروی سمند ارسالی با قطار زاهدان تهران خبر داد.

سرهنگ حشمت اله ملکی، گفت: در راستای مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ که شبکه حمل و نقل ریلی را به عنوان وسیله جابه جایی موادمخدر انتخاب می کنند، ماموران دایره مبارزه با مواد مخدر پلیس راه آهن جنوب شرق حین کنترل و بازرسی از خودروهای ارسالی با قطار زاهدان تهران در ایستگاه راه آهن زاهدان به یک دستگاه خودروی سمند مظنون شدند.

وی ادامه داد: در همین رابطه خودروی مذکور در حضور راننده با رعایت کلیه جوانب و موازین شرعی و حقوق شهروندی مورد بازرسی قرار گرفت که در بررسی صورت گرفته، ۴۲ کیلو و ۲۴۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز بسیار ماهرانه ای داخل بطری های پلاستیکی در باک بنزین خودرو جاساز شده بود، کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در این رابطه ضمن انتقال خودرو به پارکینگ، متهم به همراه مواد مخدر کشف شده تحویل پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سیستان و بلوچستان شد.

سرهنگ ملکی با بیان اینکه مبارزه با مواد مخدر در حوزه ریلی راه آهن با سایر پلیس ها متفاوت است، عنوان کرد: مأموران پلیس راه آهن کشور موادمخدر مکشوفه را که با مهارت بالایی در وسایل همراه مسافران و داخل قطارهای مسافری جاسازی می شود، کشف می کنند و این امر موجب ناامن شدن شبکه حمل و نقل ریلی برای سوداگران مرگ شده است.

به گزارش مهر، فرمانده پلیس راه آهن کشور به مسافرانی که قطار را به عنوان وسیله سفر خود انتخاب می کنند، توصیه کرد: از جابه جایی بسته های افراد ناشناس خودداری کنند پلیس راه آهن در صورت کشف هرگونه اشیاء ممنوعه و غیرمجاز برابر مقررات با فرد حمل کننده برخورد قانونی می کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید