تشکیل لایه‌های امنیتی و کنترلی برای تامین امنیت زائران اربعین حسینی(ع)

    کد خبر :562115

جانشین فرمانده یگان‌های ویژه ناجا از تشکیل لایه‌های امنیتی و کنترلی یگان ویژه برای تامین امنیت زائران در اربعین حسینی (ع) در شهرستان مهران خبر داد.

سردار حبیب الله جان نثاری در جلسه قرارگاه اربعین حسینی (ع) و بازدید از شهرستان مهران با اشاره به تمهیدات در نظر گرفته شده برای ماموریت اربعین حسینی (ع) گفت: کارگروه‌های مختلفی برای پیگیری و رفع نیازمندی‌ها با نظارت فرماندهی یگان ویژه استان ایلام در شهرستان مهران در حال فعالیت است که در حال حاضر نسبت به برنامه‌های ابلاغی اشراف و آمادگی کامل داریم.

وی از ایجاد لایه‌های کنترلی پنج تن آل عبا (ع) از پل زائر تا پایانه مرزی خبر داد و اظهارکرد: توقفگاه‌های کنترلی برای ایجاد نظم و کنترل مدارک قانونی زائران است و تمام تلاش فرماندهان و کارکنان در یگان‌های ویژه ناجا این است که بتوانند به بهترین نحو ممکن امنیت و تسهیل در امر تردد زوار را آسان کنند تا زائران با امنیت و بدون هیچ گونه مشکلی به این سفر معنوی اعزام شوند.

جانشین فرمانده یگان های ویژه ناجا با تاکید بر اینکه تردد زائران حتما با داشتن گذرنامه و روادید معتبر صورت می‌پذیرد، یادآور شد: امسال همچون سال گذشته و جدی‌تر مدارک افراد کنترل می‌شود.

به گزارش تسنیم،جان نثاری در ادامه از تشکیل لایه‌های امنیتی و کنترلی یگان ویژه برای تامین امنیت زائران در اربعین حسینی (ع) در شهرستان مهران خبر داد و تصریح کرد: برای مدیریت صحیح جمعیت در اربعین و جلوگیری از تردد زائران فاقد مجوز، ایجاد لایه‌های کنترلی در دستور کار یگان ویژه قرار گرفته است و قبل از مراسم اربعین حسینی به پایان خواهد رسید.

بر اساس اعلام پایگاه اطلاع رسانی پلیس وی با تاکید بر لزوم تجهیز و توسعه زیرساخت‌ها اظهارکرد: همه دستگاه‌ها باید از تمام ظرفیت‌های خود در کنار یگان ویژه برای خدمات‌رسانی به زوار اربعین حسینی (ع) استفاده کنند.آنان ضمن انجام هماهنگی‌های لازم با سایر نهادها و ادارات به دنبال ارائه خدمات مطلوب به زائران حسینی (ع) هستند.

جان نثاری با اشاره به پیش‌بینی افزایش تعداد زائران در اربعین حسینی (ع) امسال گفت: باید با توجه به زمان باقی مانده کلیه دستگاه‌ها نواقص و کمبودها را احصاء و برای رفع آن اقدام کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید