افزایش اعتبار کارت‌بلیت خبرنگاران/ موجودی کارتهای قبلی «صفر» می‌شود

    کد خبر :561933

دبیر کارگروه بررسی مدارک طرح ترافیک خبرنگاری گفت: اعتبار کارت‌بلیت خبرنگاران برای سالجاری ۴۰۰ هزار تومان پیش‌بینی شده است و موجودی باقیمانده کارتهای سال گذشته صفر می‌شود.

فرهاد خوانساری درباره مبلغ اعتبار کارت‌بلیت‌های خبرنگاران اظهار کرد: مبلغ کارت‌بلیت‌های جدید 400 هزار تومان است و چنانچه مبلغی از کارت بلیت سال قبل خبرنگاران باقی مانده باشد، قابل انتقال به کارتهای جدید نیست.

وی ادامه داد: به محض اینکه کارتهای سال جاری فعال شود موجودی کارت سال گذشته «صفر» می‌شود و مجددا تا یکسال اعتبار خواهد داشت. تلاشمان این است که توزیع کارتها را از همین هفته آغاز کنیم که در این صورت کارتها از زمان توزیع یکسال اعتبار خواهند داشت.

به گزارش تسنیم،دبیر کارگروه بررسی مدارک و اسناد متقاضیان استفاده از سهمیه طرح ترافیک، تصریح کرد: نام رسانه و خبرنگارانی که طرح ترافیک دریافت کرده‌اند نیز منتشر خواهد شد و مانند گذشته به تعهدمان عمل می‌کنیم اما ممکن است این امر با چند روز تأخیر صورت گیرد.

خوانساری افزود: 3 نوع پیامک برای متقاضیان دریافت طرح ترافیک ارسال می‌شود؛ یک پیامک برای کسانی که سال گذشته طرح داشتند و امسال ندارند، دوم کسانی که سال گذشته طرح داشتند و امسال نیز خواهند داشت و گروه سوم کسانی هستند که فارغ از اینکه سال گذشته طرح داشتند یا خیر، اما مشمول دریافت طرح می‌شوند و مدارکشان ناقص است.

وی گفت: با یک اطلاع‌رسانی اعلام خواهد شد که پرونده طرح ترافیک بسته شده و چه تعداد طرح توزیع شده است. افرادی که موفق به دریافت طرح نشده‌اند نیز باید عذر ما را بپذیرند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید