MSI و BlueStacks بازی‌های اندرویدی را با کیفیت ۲۴۰ فریم بر ثانیه به دسکتاپ می‌آورند

    کد خبر :561738

MSI که در حوزه‌ی بازی بیشتر به لپ‌تاپ‌های گیمینگ و مادربوردهای بالارده شهرت دارد، می‌خواهد شانس خود را در دنیای بازی‌های موبایل بیازماید.

MSI و BlueStacks با اعلام همکاری خود، پلتفرم جدیدی با نام MSI App Player را به‌عنوان روشی جایگزین برای انجام دادن بازی‌های اندرویدی روی کامپیوترهای ویندوزی به گیمرها معرفی کردند. این پلتفرم امکان اجرای بازی‌های اندرویدی را در محیط‌های دسکتاپ با سرعت ۲۴۰ فریم‌بر‌ثانیه فراهم ‌می‌کند.

توسعه‌دهندگان ادعا دارند که اگرچه برنامه‌های اندروید به‌صورت بومی روی کامپیوترهای دسکتاپ ویندوزی اجرا نمی‌شود، ولی این شبیه‌ساز آنقدر قدرت‌مند است که عملکردی بهتر از گلکسی اس 10 دارد. مقایسه‌ی این شبیه‌ساز با گوشی هوشمند قدرتمند گلکسی اس 10، نشان از اطمینان زیادی است که توسعه‌دهندگان این شبیه‌ساز به آن دارند.

MSI همچنین اعلام کرده‌است که MSI App Player توانایی اجرای بازی‌ها با ۲۴۰ فریم‌بر‌ثانیه، برای اولین‌بار در دنیای اندروید اتفاق می‌افتد.

همچنین نرم‌افزار MSI App Player، از ویژگی‌ها و قابلیت‌های جالب و مختلف زیادی بهره می‌برد. برای مثال MSI App Player به شما این امکان را می‌دهد که چندین بازی را در حالت اسپلیت ویو (Split View) قرار دهید و هم‌زمان در یک صفحه آن‌ها را به‌صورت هم‌زمان اجرا کنید. این ویژگی برای بازی‌هایی که در آن‌ها گیمر باید مدتی منتظر شارژشدن مجدد قابلیت‌ها و سلاح‌هایش باشد، بسیار مفید خواهد بود.

همچنین شبیه‌ساز MSI برای برخی اپلیکشن‌های تأییدشده، قابلیت تغییر نور روشنایی RGB روی کیبورد لپ‌تاپ‌های گیمینگ را به گیمرها می‌دهد و گیمرها به‌راحتی می‌توانند آن‌ را سفارشی‌سازی کنند.

اگر مانیتور کامپیوتر یا نمایشگر لپ‌تاپ کاربر قادر به پشتیبانی از نرخ تازه‌سازی (ریفرش‌ریت) تا ۲۴۰ هرتز باشد، به‌سادگی می‌توان از حداکثر مزایای فریم‌ریت ۲۴۰ فریم‌بر‌ثانیه روی کامپیوتر استفاده کرد؛ هرچند نمایشگرهایی با ریفرش‌ریت پایین‌تر نیز از مزایای فریم‌ریت بالای شبیه‌ساز MSI بی‌بهره نخواهند ماند.

نرم‌افزار App Player در جدیدترین سیستم‌های گیمینگ MSI به‌صورت پیش‌فرض نصب شده‌است و می‌توان از آن استفاده کرد؛ MSI همچنین امکان دانلود App Player را به تمام کابران داده و به‌سادگی می‌توان آن را برای لپ‌تاپ‌های قدیمی‌تر از سایت MSI دانلود و نصب کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید