لالوویچ: به خاطر حمایت از کشتی ایران از من انتقاد می‎شود

  • ورزشی
  • شنبه ۱ تیر ۱۳۹۸ ۱۶:۱۸
    کد خبر :561696

رئیس اتحادیه جهانی کشتی با تاکید بر اینکه در مورد انتخابات فدراسیون ایران دخالتی ندارد، گفت: بارها به خاطر حمایت از کشتی ایران مورد انتقاد قرار گرفته‎ام.

سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک در جریان سفر به سوئیس و حضور در مراسم افتتاح ساختمان جدید کمیته بین المللی المپیک امروز با نناد لالوویچ رئیس اتحادیه جهانی کشتی دیدار و گفتگو داشت.

لالوویچ در این دیدار گفت: من یکی از مدافعان کشتی ایران هستم و بارها به دلیل حمایت از کشتی ایران مورد انتقاد قرار گرفتم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر برای میزبانی ایران از مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی در حال مذاکره هستیم و از اینکه کمیته ملی المپیک ایران از رشته کشتی حمایت می‌کند خوشحالم. سعی داریم با برنامه ریزی های دقیق در فدراسیون جهانی کشتی این رشته ورزشی را تماشاگرپسند کنیم.

به گزارش مهر،لالوویچ درباره انتخابات کشتی ایران گفت: ما در موضوعات داخلی کشتی ایران مداخله نمی‌کنیم. در این باره با نعمتی سرپرست فدراسیون کشتی نیز صحبت کرده ایم؛ ما فقط توقع داریم همه چیز بر اساس تصمیمات مجمع عمومی باشد و قانون رعایت شود چرا که ما حتی در امور فدراسیون جهانی کشتی نیز دخالت نمی‌کنیم.

وی همچنین در خصوص سهمیه بازی‌های ساحلی آسیا به ایران قول همکاری داد.

در ادامه صالحی امیری ضمن تاکید بر اهمیت کشتی در ایران و اینکه بدون کشتی ورزش ایران هویت ندارد و همچنین انتخابات رئیس فدراسیون کشتی ایران صحبت کرد و گفت: تا سه هفته آینده انتخابات کشتی برگزار می‌شود. کمیته ملی المپیک در امور فدراسیون‌ها دخالت نمی‌کند و فقط نقش نظارتی و حمایتی داریم.

هممچنین در این دیدار صالحی امیری با تاکید بر میزبانی ایران در مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی در خصوص شهرهای پیشنهادی برای میزبانی این رقابت‌ها گفتگو کردند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید