نامه مهم تاج به ۷ استاندار

  • ورزشی
  • شنبه ۱ تیر ۱۳۹۸ ۱۲:۵۶
    کد خبر :561448

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال با ارسال نامه‌ای به استاندارهای استان تیم‌هایی که در لیگ برتر حضور دارند، خواستار مجهز کردن ورزشگاه‌ها شد.

به گزارش بازتاب و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی تاج با ارسال نامه‌ای به استاندارهای استان‌های اصفهان، آذربایجان شرقی، کرمان، خوزستان، بوشهر، تهران و خراسان رضوی خواستار آماده کردن شرایط ورزشگاه‌ها برای برگزاری فصل آینده مسابقات لیگ برتر شد.

در این نامه آمده است:

«سازمان لیگ در راستای اجرای منویات و مصوبات شورای امنیت کشور و همچنین قوانین صدور مجوز حرفه‌ای AFC، در نظر دارد در فصل پیش رو لیگ برتر فوتبال از برگزاری مسابقات در استادیوم‌هایی که فاقد استانداردهای اولیه ایمنی و امنیتی اعم از (استادیوم‌های فاقد بلیت‌فروشی الکترونیکی، شماره‌گذاری صندلی، دوربین‌های مداربسته و خدمات رفاهی تماشاگران) هستند، خودداری و باشگاه‌های لیگ برتری استان متبوع می‌بایست تا تیر ماه سال جاری نسبت به رفع درخواست‌های شورای محترم امنیت کشور اقدام کنند».

بدیهی است در غیر این‌صورت باشگاه‌ها ملزم به معرفی استادیوم ثالث با امکانات مشروحه فوق در آن استان و یا استان‌های همجوار بوده و از سازمان لیگ فوتبال مجوز برگزاری مسابقه اخذ کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید