تکلیف چمدان پر از پول در باشگاه پرسپولیس چه شد؟

  • ورزشی
  • شنبه ۱ تیر ۱۳۹۸ ۱۱:۰۰
    کد خبر :561347

باشگاه پرسپولیس در حالی روزهای سردرگمی خود را بابت نبودن سرمربی پشت سر می‌گذارد که باید منتظر شرایط بدتر از اینها هم باشد.

جدایی برانکو ایوانکوویچ از باشگاه پرسپولیس سبب شد تا این تیم با بحران جدی روی نیمکت خود برای انتخاب سرمربی روبرو شود.

سرخپوشان پایتخت که سه فصل متوالی در لیگ برتر به مقام قهرمانی رسیده بودند به دلیل عدم پرداخت مطالبات موفق ترین مربی خارجی تاریخ لیگ برتر با فسخ یکطرفه قرارداد از سوی برانکو روبرو شدند تا وی همراه با دستیاران خود به الاهلی عربستان کوچ کند.

باشگاه پرسپولیس که فکر می‌کرد برانکو بار دیگر به آنها فرصت خواهد داد تا طلبش را در طول زمان دریافت کند قصد داشت بخش قابل توجهی از مطالباتش را به صورت نقد پرداخت کند. پولی که هرگز به سرمربی این تیم نرسید تا برانکو پس از اتمام مهلتی که به مدیران پرسپولیس داده بود قراردادش با الاهلی را رسمی کند.

مسئولان پرسپولیس پس از نامه فسخ قرارداد برانکو تصمیم اشتباه دیگری را اتخاذ کردند. آنها طلب برانکو را باز هم پرداخت نکردند تا جو هواداران علیه خودشان را خنثی کنند. هیات مدیره پرسپولیس تصمیمات عجیب خود را در حالی ادامه می‌دهد که چمدان پر از پول برانکو در باشگاه خاک می‌خورد.

پولی که اگر این روزها پرداخت نشود، از طریق دادگاه‌های بین المللی توسط وکیل برانکو دنبال خواهد شد تا او بتواند نزدیک به یک میلیون یورو همراه با غرامت آن را دریافت کند.

به گزارش مهر ،باشگاه پرسپولیس در حالی روزهای سخت خود را برای انتخاب سرمربی تیم پشت سر می‌گذارد که هیچ آینده نگری در این زمینه نمی‌شود. تیمی که به خاطر همین شکایت‌های بین المللی مالی بدهکار شد تا نتواند به قراردادهای به جای خود عمل کرده و برانکو را از دست بدهد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید