قاصدک 24 انتخاب حرفه ای ها برای خرید بلیط هواپیما، قطار،اتوبوس و رزرو هتل

    کد خبر :561130

هر چند بسیاری دوست دارند با ماشین شخصی خود عازم سفر شوند، اما کم نیستند آنهایی که یا میانه خوبی با رانندگی در جاده ندارند یا سفر با هواپیما، اتوبوس و قطار، تجربه خاصی برایشان رقم می زند. برای این دسته از مسافران وجود سایت های اینترنتی خرید بلیط، یک اتفاق مبارک تلقی می شود؛ جایی که در آن بتوانند بدون دردسر و در کوتاه ترین زمان ممکن، بلیط هواپیما، قطار یا اتوبوس خود را تهیه کنند؛ جایی مانند خرید بلیط هواپیما قاصدک 24!

 

 

بلیط هواپیما قاصدک 24؛

هواپیما هم شیوه امنی برای سفر است و هم راحتی خاص خود را دارد. وقتی می توان در کوتاه ترین زمان ممکن و به آسان ترین شیوه بلیط هواپیما تهیه کرد، دیگر بهانه ای باقی نمی ماند. سراغ این راحتی را می توانید در قاصدک 24 بگیرید. اگر قصد سفر داخلی یا خارجی با هواپیما را دارید، وارد سایت شوید. در قسمت پروازهای داخلی یا خارجی جستجو کنید و با وارد کردن اطلاعات سفر خود، منتظر نمایش نتایج جستجو باشید. فیلترهای کنار صفحه را هم از نظر بگذرانید؛ این فیلترها برای شما و مرتب سازی اولویت های شما بر مبنای نوع بلیط اعم از چارتر و سیسنمی و نیز شرکت های هوایی طراحی شده است.
اگر بلیط مورد نظر خود را با قیمت مطلوب تان یافتید، خرید آنلاین را ادامه دهید، اطلاعات پروازی شامل تاریخ، مسیر و شماره پرواز و نوع هواپیما را ببینید و سپس درخواست رزرو دهید. اگر همه چیز را درست وارد کرده باشید، در زمانی کوتاه بلیط هواپیما داخلی یا خارجی تان را در ایمیل شخصی تان دریافت خواهید کرد. نکته ای که باید بدانید این است که این کار از طریق اپلیکیشن خرید بلیط هواپیما نیز امکان پذیر است. یعنی انجام چنین پروسه آسانی بر روی تلفن همراه حتی آسان تر نیز خواهد شد.
اگر بدانید که در صورت بروز مشکل در خرید، یک تیم متخصص، 24 ساعته هوای شما را خواهد داشت، چه؟ بدون شک خیال شما از بابت همه چیز راحت تر خواهد شد. این نکته مثبتی در کارنامه کاری قاصدک 24 است. شماره 021-75269 شماره ای است که شما را به این تیم پشتیبانی وصل می کند.

بلیط چارتر قاصدک 24؛ فرصت یک خرید ارزان

شما خود را یک مسافر حرفه ای می دانید؟ برای یک مسافر حرفه ای حتی خرید بلیط چارتر هواپیما نیز می تواند شکار یک فرصت باشد. بلیط چارتر هواپیما چگونه می تواند تبدیل به یک فرصت شود؟ پاسخ این است که برای بسیاری خرید بلیط ارزان هواپیما یک فرصت است و خرید بلیط چارتر هواپیما آنها را یک قدم به خواسته شان نزدیک تر می کند.
محبوبیت بلیط چارتر هواپیما ناشی از متغیر بودن قیمت آن است. می توانید صبر کنید تا قیمت ها به پایین ترین حد خود برسد و با تیرِ خرید بلیط چارتر هواپیما دو نشان بزنید: بلیط ارزان و سفر راحت. تنها کاری که شما باید انجام دهید رصد قیمت ها در سامانه ای مانند قاصدک 24 است. نیازی هم به ثبت نام نیست. به سایت که بروید در قسمت پرواز داخلی و خارجی لیستی از بلیط های هواپیمای موجود اعم از بلیط هواپیما چارتر و سیستمی برایتان نمایش داده می شود. گاهی هر چه به زمان پرواز نزدیک شوید، قیمت بلیط چارتر هواپیما بیشتر افت خواهد کرد. در قاصدک 24 قیمت ها را با هم مقایسه کنید و با خرید بلیط هواپیما چارتر مورد نظرتان یک قدم به مقصد دلخواهتان نزدیک شوید.

نام های معتبر در قاصدک 24

کم نیستند مسافرانی که نام ایرلاینی که با آن سفر می کنند، برایشان اهمیت دارد. به همین دلیل است که تمام ایرلاین های معتبر ایران از ماهان تا ایران ایر در قاصدک 24 گرد آمده اند تا خرید اینترنتی بلیط هواپیما؛ چه داخلی و چه خارجی؛ اعتماد و رضایت مشتریان و مسافران را جلب کند.

بلیط هواپیما را به صورت جمعی و فردی جستجو کنید

خیلی ها سفر گروهی با خانواده یا دوستان را ترجیح می دهند. اگر شما هم جزو این گروه هستید و می خواهید به اتفاق خانواده یا دوستان تان بلیط هواپیما خریداری کنید، بهترین راه این است که قیمت بلیط هواپیما خود را هم به صورت فردی و هم گروهی جستجو کنید. شاید عاقلانه این باشد که به خاطر ارزان ترین بلیط، با شرکت های هوایی مختلف سفر کنید.

روزهای میانی هفته بهترین زمان برای جستجوی پروازها

همانطور که می دانید قیمت بلیط هواپیما در روزهای پایانی هفته افزایش پیدا می کند. از این رو توصیه ما به شما این است که تا حد امکان سعی کنید در اواسط هفته مسافرت کنید. به عبارت دیگر رزرو بلیط هواپیما در روزهای کمتر شلوغ کاری است که بسیاری از مسافران حرفه ای هواپیما انجام می دهند.
اگر سفر در تعطیلات اجتناب ناپذیر باشد، چه؟ در این صورت اگر می خواهید با یک تیر دو نشان بزنید؛ یعنی هم ارزان ترین بلیط هواپیما را رزرو کنید و هم از سفر خود لذت ببرید تاریخ رفت و برگشت را یک روز جابجا کنید. مثلا بهتر است بلیط هواپیما برگشت خود را در ایام نوروز در تاریخ 14 یا 15 فروردین رزرو کنید. به این ترتیب می توانید سفر خود را با خرید ارزان ترین بلیط آغاز کنید.

پروازهای توقف دار را هم از نظر بگذرانید

آیا می دانستید که پروازهای توقف دار از پروازهای بدون توقف ارزان تر هستند؟ یعنی با خرید آنها بیشتر امکان دارد که بتوانید ارزان ترین بلیط را رزرو کنید. در این صورت سعی کنید از پروازهای توقف دار طولانی استفاده کنید که هم خرید ارزان ترین بلیط را با موفقیت انجام داده باشید و هم در کشوری دیگر گشت و گذار کرده باشید.

گاهی ایرلاین های بزرگ کمکی به شما نمی کنند

اگر هدف شما معطوف به خرید بلیط ارزان هواپیما است به طور موقت از نام ایرلاین های بزرگ چشم پوشی کنید. در این مواقع می توانید پرواز مورد نظر خود را با قیمت پایین تر در یک شرکت بی اسم و رسم تر رزرو کنید.

پروازهای رفت ایرلاین های متفاوت را هم جستجو کنید

بهتر است این نکته را بدانید که در بسیاری از شرکت های هوایی، قیمت بلیط دو طرفه پایین تر از بلیط یک طرفه است. وقتی برای خرید بلیط هواپیما خود وارد سایتی می شوید، پروازهای رفت و برگشت را به طور جداگانه جستجو کنید. در این صورت امکان پیدا کردن ارزان ترین بلیط بیشتر بوده و می توانید هر بلیطی را که قیمت پایین تری دارد، رزرو کنید.

بلیط قطار قاصدک 24؛ روی ریلِ راحتی

داستان خرید بلیط قطار به صورت حضوری و ایستادن در صف های طولانی، هنوز هم در خاطر بسیاری از مسافران زنده است. از زمانی که اینترنت و خرید اینترنتی راه خود را به زندگی مردم باز کردند، همه چیز رنگ دیگری به خود گرفت. تصور کنید که در خانه یا محل کار یا هر جای دیگری هستید و تنها با اتصال به اینترنت در زمانی کوتاه برنامه سفر خود را با خرید بلیط قطار یا اتوبوس می ریزید. با همین تفاسیر، خرید بلیط قطار از قاصدک 24 نیز شما را روی ریل راحتی و سرعت می اندازد.

اگر برای اولین بار برای رزرو بلیط قطار خود با سایت قاصدک 24 مراجعه کرده اید، خوب است با ویژگی های این سایت آشنا شوید:

  • نیازی به ثبت نام در سایت ندارید و تنها با جستجوی مقصد و وارد کردن اطلاعات سفر، می توانید بلیط مورد نیاز خود را تهیه کنید،
  • تمام مسیرهای داخلی در سایت پوشش داده شده است؛ از بلیط قطار مشهد تا بلیط قطار بندرعباس،
  • شرکت های ریلی معتبر حضور فعالی در سایت دارند، یعنی هر قطاری را با هر امکاناتی که بخواهید می توانید رزرو کنید،
  • امکان خرید بلط قطار روی اپلیکیشن قاصدک 24 نیز وجود دارد و این یعنی راحتی هر چه بیشتر،
  • امکان مقایسه قیمت ها یک قدم شما را به خرید بلیط ارزان قطار نزدیک می کند،
  • پشتیبانی 24 ساعته تیم پشتیبانی، خیال شما را بابت هر دست اندازی در مسیر خرید اینترنتی بلیط قطار راحت می کند.

اپلیکیشن بلیط قطار قاصدک 24؛ خرید راحت

اگر با خرید آنلاین بلیط قطار از قاصدک 24 پروسه رزرو بلیط بیش از پیش برای شما راحت تر شده، باید بدانید که اپلیکیشن خرید بلیط قطار یک قدم فراتر رفته است. با استفاده از این اپلیکیشن شما می توانید تنها با اتصال با اینترنت، خرید بلیط قطار را روی تلفن همراه خود که مجهز به سیستم عامل اندروید است انجام دهید. این کار شما را از دسترسی به لپتاپ بی نیاز می کند و نحوه کار با آن نیز درست مشابه خرید بلیط قطار از وبسایت ما است. در صورت بروز هر گونه اختلال در پروسه خرید هم می توانید با تیم پشتیبانی تماس حاصل کنید.

بلیط قطار رجا، فدک و سیمرغ در قاصدک 24

همانطور که گفتیم یکی از مزایای خرید بلیط قطار از قاصدک 24، امکان انتخاب از میان قطارهای مختلف با امکانات متنوعِ شرکت های ریلی معتبر است. شما به هر مسیری که بخواهید سفر کنید، این شانس را دارید که هم قطارهای لوکس را انتخاب کنید و هم قطارهای معمولی که با بودجه شما متناسب هستند. برای مثال شرکت رجا، قطارهای چهار و شش تخته، سالنی و قطار مجلل زندگی را در ناوگان حمل و نقل ریلی دارد. قطار مجلل زندگی در مسیر تهران به مشهد و بالعکس تردد می کند و تجربه متفاوتی از سفر با قطار در اختیار شما قرار می دهد.
قطارهای فدک نیز در کلاس های ویژه، اکونومی و بیزینس از مجلل ترین قطارهای موجود در ناوگان حمل و نقل ریلی کشور هستند که به امکانات لوکس و سرویس کترینگ به روز، مجهز می باشند. در سوی دیگر نیز قطارهای سفیر با مدرن ترین واگن ها قدم به جاده های آهنی گذاشته اند تا مسافران با سلیقه ها و بودجه های مختلف بتوانند به هر کجا که خواستند، سفر کنند. تنوع در ناوگان ریلی کشور و تنوع انتخاب بلیط قطار در سایت قاصدک 24 دست در دست هم داده اند تا رضایت مسافر حاصل شود.

بلیط قطار مشهد؛ مقصد محبوب مسافران

بلیط قطار مشهد یکی از محبوب ترین بلیط های سفر در میان مسافران به شمار می رود. این بلیط در هر زمان از سال طرفدار دارد و از همین رو شرکت های ریلی تلاش کرده اند تا بهترین خدمات را برای مسافران در این مسیر تدارک ببینند. بلیط قطار مشهد در قاصدک 24 از هر شهری که بخواهید با همراه داشتن اطلاعات سفر فراهم است. خرید بلیط قطار مشهد از سایت قاصدک 24 با فراهم کردن امکان مقایسه قیمت ها دست شما را در انتخاب باز می گذارد.

بلیط قطار تهران؛ قاصدک 24 همراه شما تا پایتخت

قطار برای بسیاری هم یک وسیله نقلیه و هم نوستالژی گذشته. البته قطار برای آنهایی که تماشای منظره ها از پس پنجره های آن برایشان لذت بخش است، نوعی تفریح هم هست. اگر برنامه ریزی برای سفر با قطار برایتان همانقدر لذت بخش است و می خواهید با چشم دوختن به زیبایی های مسیر به تهران برسید، در خرید بلیط قطار تهران تردید نکنید. به قاصدک 24 بروید. در بخش بلیط قطار، اطلاعات سفر خود را وارد کرده و از میان لیستی از بلیط های موجود دست به انتخاب بزنید. همکاری قاصدک 24 با شرکت های ریلی معتبر برای ارائه بلیط قطار و از جمله بلیط قطار تهران دست شما را هر چه بیشتر برای انتخاب باز گذاشته است. ما تضمین خرید بلیط ارزان قطار تهران به شیوه ای سریع و مقرون به صرفه را برایتان تضمین می کنیم.

بلیط اتوبوس قاصدک 24؛ ترکیب سفری سنتی و مدرن

هنوز خیلی ها با اتوبوس سفر می کنند؛ فرقی هم نمی کند که دانشجو باشند یا مسافر حرفه ای. بلیط اتوبوس هنوز جایگاه خود را در میان وسایل نقلیه دیگر حفظ کرده است. حتی می توان گفت با فراهم شدن امکان خرید اینترنتی بلیط اتوبوس، جایگاه آن ارتقا پیدا کرده است. در سایت قاصدک 24 که یک سامانه جامع خدمات سفر است، برای مسافران اتوبوس هم چاره اندیشیده شده است. همین حالا اگر قصد سفر با اتوبوس را دارید، دست به کار شوید. وارد سایت شده و مستقیم به بخش بلیط اتوبوس بروید. قرار نیست کار پیچیده ای انجام دهید. تنها:

  • یک طرفه یا دوطرفه بودن بلیط خود را مشخص کنید،
  • مبدأ، مقصد، تاریخ سفر و تعداد مسافر را وارد کنید،
  • حالا لیستی از بلیط های موجود در مسیر مورد نظر شما با جزئیات اعم از نوع اتوبوس، تاریخ حرکت، ظرفیت و قیمت به نمایش در می آیند،
  • می توانید از فیلتر کنار صفحه که شامل ساعت حرکت یا شرکت مسافربری است هم استفاده کنید،
  • نحوه چینش صندلی ها و قرار گرفتن مسافران زن یا مرد در بخش اطلاعات بیشتر به صورت تصویری گنجانده شده است،
  • و بالاخره اینکه با انتخاب بلیط و پرداخت اینترنتی بلیط اتوبوس مورد نظر خود را در ایمیل تان دریافت خواهید کرد.

آنچه که در خرید بلیط قطار در اختیار مشتریان قاصدک 24 قرار گرفته، خیال آنها را از دردسرهای پیش رو آسوده می کند و نوید سفری راحت و لذت در مبدأ و مقصد را به آنها می دهد.

رزرو هتل در جااینجاس؛ جا اینجاست!

وقتی برنامه سفر می ریزید، حتما به جایی که قرار است در آن شب را به صبح برسانید، خوب فکر می کنید. البته اگر یک کوله گرد باشید، بدون شک رزرو هتل به کار شما نمی آید. اما اگر به دنبال یک مکان گرم و نرم و مجهز به امکانات هستید، باید در رزرو هتل خود دقت کنید. پیش و بیش از هر چیز هم بهتر است در اینتخاب یک سایت مناسب برای رزرو اقامتگاه خود ، دقت لازم را به خرج دهید. سایتی که به شما امکان رزرو اتاق در انواع هتل ها در سرتاسر ایران را به شما بدهد، شما را از تخفیف های رزرو آنلاین هتل برخوردار کند، با مراجعه به آن کامل ترین توضیحات را به همراه جزئیات در مورد تمام هتل ها دریافت کنید و در صورت بروز هر مشکلی هم از کمک تیم پشتیبانی بهره بگیرید. مجموعه این امتیازات شما را به سوی یک مقصد هدایت می کند و آن سایت رزرو هتل جااینجاس است!

1
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد
  1. anilparvaz گفت:

    در این مطلب اشاره خوبی برای خرید بلیط هواپیما شده بود.
    ممنون بابت انتشار این مطلب.

دیدگاهتان را بنویسید