احساس غریبگی می ‌کنم

  • ورزشی
  • جمعه ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ ۱۶:۴۷
    کد خبر :561115

سعید برخورداری پس از عدم حضور در تمرینات تیم ملی هندبال، گفت: تیم ملی نیازی به من ندارد و در حد و اندازه ای نیستم که بخواهم برای تیم تعیین تکلیف کنم.

سعید برخورداری بازیکن سابق تیم ملی هندبال ایران که به تازگی قراردادی سه ساله ای را با تیم کوابیت گوادلاراخا اسپانیا امضا کرده و به نوعی اولین بازیکن ایرانی است که در لیگ مطرح و سطح بالای هندبال این کشور دست به توپ می‌شود، در جریان برگزاری مرحله دوم اردوی تیم ملی، با ارسال نامه‌ای به فدراسیون هندبال از حضور در تمرینات تیم ملی کناره گیری کرد و عنوان کرد که هدفش ادامه همکاری با باشگاه جدیدش است.

سعید برخورداری در پیرامون تصمیم جدیدش و اینکه آیا این مسئله به نوعی خداحافظی از تیم ملی محسوب می‌شود، گفت: من دلایل زیادی برای این تصمیم و عدم حضور در تمرینات تیم ملی دارم. خب کمی هم دلخوری در این چند سال اخیر پیش آمد که به دلیل شرایط نامساعد اردوی تیم ملی بوده که البته این مسئله ربطی به فدراسیون حال حاضر ندارد.

به گزارش مهر، وی افزود: دیگر انگیزه و شور اشتیاق حضور در تیم ملی در من کشته شده و همین باعث شد تا این تصمیم را بگیرم.

لژیونر هندبال کشورمان ادامه داد: در طول فصل گذشته هندبال، انگشت دستم شکست و در چند هفته آخر لیگ با محافظ کار می‌کردم. با نظر پزشک فعلاً استراحت می‌کنم چرا که نباید دستم به توپ بخورد. همین طور زمان زیادی تا شروع تمرینات فصل جدید با تیم کوابیت گوادلاراخا ندارم. من قرار است در دروازه بایستم و باید دستم بهبود یابد. به همین دلیل نامه‌ای به فدراسیون نوشتم و گفتم که نمی‌توانم در تمرینات تیم ملی باشم. با این تصمیم کادر فنی با خیال راحت تر بهتر می داند که روی چه نفراتی کار کند.

برخورداری در پاسخ به این سوال که «آیا در بحث جدایی از تیم ملی تنها همین مسئله وجود دارد؟»، گفت: بحثی نبوده است. تیم ملی نیاز به من یا شخصی مثل من ندارد چرا که نفرات خوب زیادی داریم. من در حد و اندازه این نیستم که بخواهم برای تیم ملی تعیین تکلیف کنم که به اردو می آیم یا نمی آیم و اصلاً همچین مسائلی نبوده است!

وی ادامه داد: البته در یک سال اخیر سرمربیان تیم ملی و فدراسیون حتی یک تماس هم با من نگرفته‌اند و نه حال مرا پرسیده‌اند. شاید اصلاً برای آنها مهم نیست! هیچ توجهی نبوده و این حس بدی است و احساس غریبگی در کشور خودم به من دست می دهد. مصدومیت و این دلخوری ها باعث شد تا تصمیم بگیرم که در این شرایط به اردوهای تیم ملی نیایم. خوشبختانه شرایط خوبی در باشگاه جدیدم دارم و قصد دارم کار خودم را در بخش باشگاهی دنبال کنم و روند خوبی را پیگیری کنم.

دروازه بان هندبال کشورمان در پایان گفت: حقیقتاً تا روز شروع اردو تصمیم به این کار نداشتم و اتفاقاتی افتاد که این طور شد. تا روزی که مطلبی منتشر کردم و چند نفر زنگ زدند و پرسیدند و خواستند که به تهران بیایم. به هر حال آن توجهی که باید و شاید به من نشد و امیدوارم به بقیه بازیکنان این توجه بشود تا آنها هم دچار این سرخوردگی نشوند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید