مجید انتظامی: تا شروع به کار می‌کنم، تمام هم‌صنفی‌هایم بر ضد من می‌شورند

    کد خبر :561047

مجید انتظامی، آهنگساز و رهبر ارکستر که آثار بسیاری را به ویژه در عرصه موسیقی متن فیلم به یادگار گذاشته است، از بیکاری ۶ ساله خود می‌گوید و این‌که برای فعالیت در این عرصه، به چیزی بیش از لباس آهنین نیاز است.

اخبار فرهنگ و هنر- «عقاب‌ها»، «از کرخه تا راین»، «بای سیکل‌ران»، «روز وافعه»، «آژانس شیشه‌ای»، «کانی مانگا»، «دوئل»، «مریم مقدس»، «دستفروش» و … تنها تعدادی از ۸۰ اثر سینمایی است که مجید انتظامی برای آن‌ها موسیقی ساخته است.

این آهنگساز که تاکنون ۴ سیمرغ بلورین را از جشنواره سینمایی فجر دریافت کرده، ۶ سال است که کار تازه‌ای از او به گوش مخاطبان نرسیده.

انتظامی در باره کم‌کاری‌اش گفته است: «من خودم آدمی هستم که دلم نمی‌خواهد مطرح باشم و حدود شش سال است که کار نکرده‌ام. گاهی یک هنرمند به جایی می‌رسد که با توجه به رفتارهای که با او می‌شود به نتیجه می‌رسد کمتر در انظار عمومی باشد. پدرم همیشه به من می‌گفت به گونه‌ای کار و زندگی کن که دیگران مزاحم فعالیت‌های تو نشوند و من هم متوجه شدم در این مدتی که کار نمی‌کردم کسی هم با من کار نداشت، اما همین که شروع به فعالیت می‌کنم تمام هم‌صنفی‌هایم بر ضد من می‌شورند. همیشه می‌گفتم وقتی در حوزه هنر فعالیت می‌کنی باید لباس آهنین بر تن کنی اما الان می‌گویم به بیشتر از آن نیاز است.»

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید